آنچه در جلسه ۳۷ شورای شهر اصفهان گذشت

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان جزئیات لوایح و مصوبات سی‌وهفتمین جلسه علنی شورای ششم شهر را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی‌صالحی در جمع خبرنگاران در خصوص مصوبات جلسه امروز _یکشنبه، بیست و یکم فروردین‌ماه _ شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: جلسه امروز با حضور فرماندار اصفهان برای تبادل نظر به عنوان نهاد بالا دستی شورای اسلامی شهر که هیئت تطبیق در فرمانداری است و مصوبات را از نظر انطباق با قانون مورد بررسی قرار می‌دهند، با رد و بدل کردن موضوع‌های بسیار خوبی برگزار شد.

وی با بیان اینکه فرماندار اصفهان به صورت ویژه از تلاش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان در دوره ششم تقدیر کردند، ادامه داد: فرماندار اصفهان ویژگی مردمی بودن، توجه به محلات، توجه به موضوع عدالت، با برنامه بودن مجموعه مدیریت شهری و فسادستیزی را از ویژگی‌های این دوره دانست.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه در ادامه جلسه بحث بسیار مفصلی را در ارتباط با ستاد سفرهای نوروزی ۱۴۰۱ داشتیم که با حضور اعضای این ستاد در صحن شورای اسلامی شهر انجام شد، گفت: خدمات مختلفی که در قالب کمیته‌های متعدد به شهروندان و گردشگران ارائه شده بود، مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت و نکات اصلاحی و پیشنهادی نیز مطرح شد.

وی در خصوص دو نکته مهم مطرح شده در این جلسه، اظهار کرد: یک نهاد علمی مانند جهاد دانشگاهی به عنوان ارزیاب فعالیت‌های نوروزی ستاد در کنار شهرداری خدمت‌رسانی کرد و نتایج بسیار خوبی از این ارزیابی‌ها و نظرسنجی‌ها اتفاق افتاده که از گردشگران و شهروندان اصفهانی به دست آمده است.

رضایت بیش از ۹۷ درصدی گردشگران از شهر اصفهان

صالحی با بیان اینکه نکته اول رضایت بیش از ۹۰ درصدی شهروندان در چند مورد بوده است، افزود: آراستگی، زیباسازی شهر و فضای عمومی شهر از جمله مواردی بوده که رضایت بیش از ۹۰ درصدی درباره آنها وجود داشته است که برای مدیریت شهری، همکاران در شورای ششم شهر و مجموعه خدمات شهری اصفهان این اتفاق بسیار ارزشمند است، این در حالی است که تشکیل ستاد سفرهای نوروزی بسیار دیر اعلام شده بود و این میزان رضایت از خدمات شهر اصفهان برای مسافران نوروزی به وجود آمده است.

وی اظهار کرد: بیش از ۹۷ درصد گردشگرانی که امسال در ایام نوروز به اصفهان سفر داشته‌اند، اعلام کردند که اصفهان را به دیگر دوستان خود برای مسافرت معرفی می‌کنند و این خبر خوبی برای افق گردشگری پیش روی اصفهان است، علاوه بر این افزایش قابل توجهی در ماندگاری مسافران در شهر ایجاد شده بود و حدود چهار روز ماندگاری مسافر در اصفهان ثبت شده است، این در حالی است که این آمار قبلاً حدود یک یا یک و نیم روز بوده، لذا امسال این اتفاق خوشایند در اصفهان افتاده است که حاکی از ارائه خدمات بهینه به مسافران نوروزی و رونق بیشتر گردشگری در شهر اصفهان است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه در ادامه جلسه سی و هفتم شورای اسلامی شهر اصفهان همکاران به بررسی ادامه لایحه خدمات و آئین‌نامه انضباطی سازمان تاکسیرانی پرداختند، گفت: در ادامه این جلسه و جمع‌بندی که در سال گذشته اتفاق افتاده است و نظریه‌هایی که از جانب فرمانداری اعمال شد این لایحه در دست بررسی است.

وی در خصوص جایگزینی یکی از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان در جلسه امروز، اظهار کرد: با توجه به جابجایی که اعضای شورای اسلامی شهر داشت، یکی از اعضا از حضور استعفا داد و عضو دیگری جایگزین شد و عضو جدید آقای شریعتی می‌توانند می‌توانند به صورت جدی تری در حوزه نظارتی خود ورود کنند. این عضو شورای ششم سومین عضو علی‌البدل بود که با توجه به انصراف دو عضو دیگر شورای اسلامی شهر به عنوان سومین عضو علی‌البدل جایگزین این دو عضو شورای اسلامی شهر شد.

کد خبر 567378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.