اصفهان به مقصد گردشگری ملی و بین‌المللی تبدیل شود

شهردار اصفهان با اشاره به رضایت مسافران نوروزی از فعالیت ستاد خدمات سفر این کلانشهر، گفت: اصفهان را می‌توانیم به عنوان یک مقصد گردشگری ملی و با رفع برخی موانع به عنوان مقصدی بین‌المللی مطرح کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم زاده امروز _یکشنبه، بیست‌ویکم فروردین ماه با حضور در سی‌وهفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: اراده الهی بر آن شد که به صورت عملی جواب بسیاری از تحلیل‌های غلط در خصوص ملت ایران، در نوروز امسال به دنیا داده شود.

وی با بیان اینکه دشمنان تلاش کردند بگویند مردم ایران خسته، دل‌مرده و مأیوس هستند، گفت: حجم سفرها در نوروز امسال به عنوان یک شاخص نشان داد که به‌رغم تحریم‌ها و فشارهای دشمن و دو سال تحمل اضطراب ناشی از شیوع کرونا، مردم ایران شاداب و سرزنده هستند.

شهردار اصفهان ادامه داد: طبق نظرسنجی انجام شده، بیش از ۹۰ درصد مسافران مطرح کردند که مسافرت به اصفهان را به دیگران توصیه می‌کنند و این نشان می‌دهد که اصفهان را می‌توانیم به عنوان یک مقصد گردشگری ملی و با رفع برخی موانع به عنوان مقصدی بین‌المللی مطرح کنیم.

وی با بیان اینکه در عرصه خدمات شهری شامل زیباسازی و اقدامات فرهنگی، جو ایجاد شده جزو اهداف شهرداری بود، تصریح کرد: در کنار تقدیرها، عده‌ای نیز برنامه‌های شهرداری را نقد کردند و این به معنای دیده شدن و جریان زندگی است.

قاسم‌زاده گفت: انتقادها نشان می‌دهد که شهر زنده است که امیدواریم بتوانیم در آینده اتفاقات بهتری در شأن نظام اسلامی و شهر را رقم بزنیم.

کد خبر 567374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.