ایجاد ۵۰۰۰ فرصت شغلی و توزیع عادلانه خدمات در قم

مدیرعامل سازمان میادین میوه‌وتره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم گفت: ایجاد پنج هزار فرصت شغلی به‌صورت مستقیم در سال گذشته، مهم‌ترین اولویت‌ کاری سازمان میادین برای توزیع عادلانه خدمات و امکانات در مناطق هشت‌گانه بوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا مظفری با اشاره به ایجاد فرصت‌های شغلی در مناطق شهرداری قم به صورت مستقیم در سال گذشته، اظهار کرد: ایجاد پنج هزار شغل توسط سازمان میادین در سال گذشته انجام شده است؛ سازمان میادین به‌عنوان یکی از بازوان اجرایی شهرداری، شرح وظایف از پیش تعیین‌شده‌ای داشته و اهداف خُرد و کلانی برای آن ترسیم شده است که باید برای تحقق این اهداف، متناسب با شرح وظایف تعریف‌شده اقدام کند.

وی با بیان اینکه اقدامات سازمان میادین در بخش ایجاد فرصت‌های شغلی متناسب با سرمایه‌گذاری‌ها بوده است، ادامه داد: در این سازمان سعی شده است هدف ایجاد درآمدهای پایدار به‌صورت تدریجی باشد تا افزایش درآمدها و هزینه‌کرد منطقی، متناسب با سرمایه‌گذاری‌ها صورت پذیرد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم، تصریح کرد: سازمان میادین با احداث ۱۶ باب فروشگاه همشهری، ۶۱ باب بازارچه عرضه میوه و تره‌بار ریحان، در اختیار داشتن ۱۰ باب جایگاه عرضه سوخت CNG و کیوسک‌های سطح شهر را ایجاد کرده است.

وی تاکید کرد: با ایجاد کیوسک‌های تنقلات، مطبوعات و عرضه یخ بهداشتی، بهره‌برداری از شهرک بزرگ خدمات خودرویی و شهرک صنوف، استقرار غرفه‌های فصلی و مناسبتی و ساماندهی بازار روزها، درمجموع برای پنج هزار نفر ایجاد اشتغال شده است.

مظفری با بیان اینکه از مهم‌ترین اولویت‌های کاری سازمان میادین، تلاش برای توزیع عادلانه خدمات و امکانات در تمام مناطق هشت‌گانه بوده است، گفت: اعتماد مردم به اقدامات شهرداری‌ها بالاترین سرمایه آن‌ها بوده است؛ باید عمق این اعتماد را گسترده کنیم و اتکا به اعتماد مردم را افزایش دهیم.

کد خبر 567355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.