فینال زودهنگام میان سیتی و لیورپول

هفته سی‌ودوم لیگ برتر با حساس‌ترین بازی لیگ پیگیری می‌شود؛ جایی که پپ و کلوپ با هم مچ‌اندازی خواهند کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از فوتبال اکسپرس، عصر یکشنبه ورزشگاه اتحاد میزبان حساس‌ترین مسابقه فصل خواهد بود؛ چراکه منچسترسیتی و لیورپول به عنوان مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ برتر انگلستان در دیداری سرنوشت‌ساز به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

هر دو تیم در حالی پا به این مسابقه می‌گذارند که پیروزی حساسی در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا کسب کرده‌اند و با روحیه بسیار مثبتی، چشم به این مسابقه دوخته‌اند. سیتیزن‌ها موفق شدند در لیگ قهرمانان با نتیجه یک بر صفر اتلتیکو مادرید را شکست دهند و لیورپول نیز با نتیجه سه بر یک از سد بنفیکا گذشت.

این دو تیم در مسابقه رفت در ماه اکتبر به مصاف هم رفتند که آن بازی با نتیجه دو بر دو به پایان رسید و امتیازات در آنفیلد تقسیم شد. حالا یک بار دیگر فرصتی برای یورگن کلوپ و پپ گواردیولا فراهم شده تا به رقیب اصلی خود در انگلستان نشان دهند که بالاخره تفکرات کدام یک از این دو مربی، بر دیگری فائق می‌آید.

تیم گواردیولا در حال حاضر با ۷۳ امتیاز در ۳۰ بازی بر قله لیگ جزیره نشسته و لیورپول نیز تنها یک امتیاز از قهرمان فعلی لیگ برتر فاصله دارد. شکی وجود ندارد که کلوپ و شاگردانش برای قهرمانی در این فصل از رقابت‌ها به پیروزی در این مسابقه نیاز دارند؛ زیرا در صورت عدم کسب پیروزی، احتمالاً همه چیز برای آن‌ها تمام خواهد شد.

شکست در این دیدار برای هر کدام از تیم‌ها، حکم مرگ و زندگی دارد و به نوعی فینال این فصل رقابت‌های لیگ برتر انگلستان، همین مسابقه خواهد بود. با وجود تنها هفت بازی باقی‌مانده تا پایان مسابقات این فصل، در صورت شکست لیورپول جبران فاصله چهار امتیازی بسیار سخت خواهد بود و پپ نیز دوست ندارد در آخرین هفته‌ها جای همیشگی خود در این فصل را به مربی آلمانی و تیمش تسلیم کند.

لیورپول در ۱۰ بازی اخیر خود در لیگ برتر حتی یک امتیاز هم از دست نداده است و همین موضوع می‌تواند انگیزه مضاعفی برای قرمزپوشان آنفیلد باشد. از سوی دیگر، سیتیزن‌ها در هفته‌های اخیر هفت امتیاز از دست داده‌اند و به خوبی می‌دانند که برابر لیورپول جای هیچ‌گونه لغزشی وجود ندارد.

کد خبر 567328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.