ارتقای سیما و منظر شهری مشهد با فعالیت ایست‌کارها

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: فعالیت ایست‌کارها در مناطق شهری مشهد، سیما و منظر این کلان‌شهر را بهبود بخشیده و ارتقا داده است.

مسعود رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با فعالیت ایست‌کارها عملاً از شکل‌گیری صحنه‌های نازیبایی از انتظار و تجمع کارگران در حاشیه میادین جلوگیری شده است.

وی با بیان اینکه برای سیما و منظر شهری باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا شهروندان شاهد کمترین آلودگی بصری باشند، تصریح کرد: جانمایی ایست‌کارها در توسعه شهری، برندسازی و با بهره‌گیری از تجارب کارشناسان، آلودگی بصری را به حداقل رسانده است.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد با بیان اینکه در حال حاضر ۱۲ ایست‌کار در مناطق مختلف این کلان‌شهر فعال است، افزود: در این ایست‌کارها ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر کارگر ساختمانی در ۱۸ رشته شغلی از سنین ۱۸ تا ۸۸ سال سازماندهی شدند.

وی ادامه داد: در سال گذشته برای ۲۶۸ هزار نفر کارگر سازماندهی شده زمینه شغلی در بخش خصوصی و حوزه شهری فراهم شده است.

رضوی تاکید کرد: شهروندان می‌توانند با مراجعه حضوری و یا غیرحضوری از طریق سامانه پاسخگویی ۳۱۷۵ و اپلیکیشن کارگری «شهرمن» به آدرس https://workers.shahremanapp.com/ درخواست کارگر خود برای دریافت خدمات را ثبت کنند.

کد خبر 567327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.