درخواست بازیکن چلسی برای اقدامات مثبت نژادپرستی!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس، خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند؛ از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی در خصوص سایر رشته‌ها، تحت پوشش است.

بسته خبری امروز، یکشنبه بیست‌ویکم فروردین ۱۴۰۱ به شرح زیر است:

پست:

* اریک تن هاخ، همچنان در حال مذاکره با منچستریونایتد است و آینده‌اش حل نشده است؛ اگرچه «رابین فن پرسی» به عنوان دستیار مربی احتمالی، در اولدترافورد انتخاب شده است.

* داوید دخیا، دروازه‌بان منچستریونایتد، پس از شکست دیروز مقابل اورتون در لیگ برتر، با ابراز نارضایتی از هم تیمی‌هایش، به شدت از آن‌ها انتقاد کرد.

* گفته می‌شود سران پاری سن ژرمن از «نیمار»، ستاره برزیلی چه در داخل و چه خارج از زمین خسته شده‌اند و به هر نحوی به دنبال فروش او هستند.

* طبق گزارش‌ها، کارلوس توز قرار است هفته آینده در زمین تمرین تاتنهام با آنتونیو کونته دیدار کند تا احتمال بازگشت شوکه کننده او به لیگ برتر وجود داشته باشد.

میرر:

* رئال مادرید برای ربودن مهاجم نروژی ارلینگ هالند از چنگال منچسترسیتی، هجومی جذاب را آغاز کرده است و به او پیشنهاد اغوا کننده و ۶ ساله ارائه داده است.

* اریک تن هاگ زمانی که از او در مورد گزارش‌های موجود مبنی بر منصوب شدن او به عنوان سرمربی بعدی منچستریونایتد سوال پرسیده شد، پاسخ سردی به خبرنگاران داد.

* مالک احتمالی جدید دربی کانتی تیم دسته دومی لیگ انگلیس، تأیید کرده است که می‌خواهد وین رونی در فصل آینده سرمربی تیمش بماند و پر قدرت به کارش ادامه دهد.

* گرت بیل شب گذشته (شنبه)، با اولین حضورش در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و انجام ۱۵ دقیقه بازی مقابل ختافه از فوریه ۲۰۲۰، به طور واضح توسط بخش‌هایی از هواداران باشگاه هو شد.

سان:

* بر اساس گزارش‌ها، منچستریونایتد مشتاق است تا ریچارلیسون، مهاجم برزیلی تیم فوتبال اورتون را در تابستان امسال به اولدترافورد بکشاند.

درخواست بازیکن چلسی برای اقدامات مثبت نژاد پرستی!

* اریک تن هاگ، سرمربی جدید منچستریونایتد ظاهراً قصد دارد "صددرصد" در امور نقل و انتقالات شیاطین سرخ مشارکت داشته باشد.

* باشگاه آژاکس آمستردام هلند در اقدامی جالب، خبرنگاران بریتانیایی را از حضور در کنفرانس خبری دیروز (شنبه) اریک تن هاگ سرمربی منچستریونایتد منع کرد.

بر اساس گزارش‌ها، باشگاه یوونتوس قصد دارد در نقل و انتقالات تابستان امسال جورجینیو، ستاره ایتالیایی چلسی را برای خط هافبک به خدمت بگیرد.

* سران تیم فوتبال چلسی به "کانر گالاگر" بازیکن قرضی خود که در کریستال پالاس بازی می‌کند، اجازه بازی در نیمه نهایی جام حذفی انگلیس برابر این تیم را نداد. این بازی هفته آینده برگزار خواهد شد.

* رالف رانگنیک پس از شکست یک بر صفر دیروز مقابل اورتون، بدترین رکورد را در بین تمام مربیان منچستریونایتد در لیگ برتر ثبت کرد. ضمن اینکه درصد پیروزی‌اش فقط ۴۷ درصد بوده که پایین‌ترین درصد است.

تلگراف:

* "پل کانوویل"، اولین بازیکن سیاه‌پوست چلسی، به سه نفر از مناقصه‌دهندگانِ نامزد شده برای خرید این باشگاه گفته است که از آن‌ها می‌خواهد در صورت موفقیت برای تصاحب چلسی، در کنترل نژادپرستی علیه سیاه‌پوستان، اقدامات بیشتری انجام دهند.

* لوئیس همیلتون راننده سرشناس فرمول یک، بعد از اینکه مسئولان فرمول یک در جریان جلسه توجیهی رانندگان برای مسابقات گرندپری استرالیا، از ماسک استفاده نکردند، ابراز ناراحتی کرد.

کد خبر 567318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.