شرکت Nexo پلتفرم کارگزاری پرایم را راه‌اندازی کرد

شرکت رمزارزی دیفای نکسو، Nexo Prime را راه‌اندازی کرده است؛ یک ابزار کارگزاری کامل که به سرمایه‌گذاران نهادی، شرکتی و دارای ارزش خالص بالا، اجازه می‌دهد تا دارایی های دیجیتال را روی یک پلتفرم مدیریت کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، Nexo Prime ابزارهای ضروری را برای تجارت، استقراض، وام دادن و ذخیره دارایی‌های دیجیتال مانند رمزارزها ارائه می‌دهد.

«کالین متودیف» (Kalin Metodiev)، مدیر مالی نکسو و یکی از بنیان‌گذاران آن، تشخیص داد که بازار دارایی‌های دیجیتال هیچ وقت نمی‌خوابد و اشاره کرد که نکسو پرایم، می‌تواند راه‌حلی باشد که بهترین خدمات را در طول شبانه‌روز ارائه دهد. تقاضای سازمانی و شرکتی برای دارایی‌های دیجیتال، هرگز بیشتر از این نبوده است و بازار خدمات اصلی، می‌تواند در طول سال آینده تا ده‌ها برابر افزایش یابد.

متودیف، به این راه‌اندازی افتخار کرد و گفت: مشتریانی که وارد این فضا می‌شوند، یک پلتفرم پیچیده، همه کاره و درجه یک سازمانی را طلب می‌کنند و این، دقیقاً همان چیزی است که ما با نکسو پرایم به آن‌ها ارائه می‌دهیم.

نکته قابل توجه این است که «نکسو پرایم» مجموعه‌ای از راه‌حل‌ها را ارائه می‌کند که معاملات، نگه‌داری و وام دادن دارایی‌ها را پوشش می‌دهد. به گفته این تیم، مشتریان به نقدینگی متنوع، سهام خارج از بورس (OTC) و سایر خدمات مالی در یک پلتفرم دسترسی خواهند داشت. علاوه بر این، مشتریان می‌توانند مستقیماً از طریق تماس‌های API تجارت کرده یا از رابط تجاری نکسو استفاده کنند. از طریق سیستم مسیریابی هوشمند، تمام تراکنش‌ها مقرون‌به‌صرفه خواهد بود.

کد خبر 567303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.