بیش از ۴۷۲ هزار بازدید از "اصفهانما" ثبت شد

معاون برنامه‌ریزی اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با بیان اینکه تمام خدماتی که یک گردشگر برای گردش بهینه در شهر نیاز دارد در اپلیکیشن "اصفهانما" تجمیع شده است، گفت: بالغ بر ۴۷۲ هزار و ۵۰۰ مرتبه کاربران به صفحات این نرم‌افزار مراجعه و خدمات مختلفی دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدحسن مردانی در برنامه رادیویی «صدای شهر»، اظهار کرد: در سال‌های گذشته چاپ نقشه‌های کاغذی در دستور کار شهرداری اصفهان قرار می‌گرفت که تبعات زیست‌محیطی و هزینه بسیار زیادی را به‌همراه داشت.

وی ادامه داد: یکی از اقدامات ستاد خدمات سفر شهر اصفهان برای نوروز ۱۴۰۱، حذف نقشه‌های کاغذی با هدف ارتقای فضای نرم‌افزاری، کاهش مصرف کاغذ و حفظ محیط زیست بود که نرم‌افزار "اصفهانما" جایگزین چاپ این نقشه‌ها شد.

معاون برنامه‌ریزی اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با بیان اینکه برای اولین‌بار از نرم‌افزار اصفهانما رونمایی شد، خاطرنشان کرد: ۹۰ بیلبورد تبلیغاتی شامل کیوآرکد برای نصب این نرم‌افزار در نقاط مختلف شهر نصب شد تا مسافران با اسکن آن این نرم‌افزار را نصب کنند.

وی با بیان اینکه علاوه بر اپلیکیشن اصفهانما، پایگاه اینترنتی isfahanema.com نیز طراحی شد، تصریح کرد: در این پایگاه اینترنتی تمام خدمات ارائه شده در اپلیکیشن اصفهانما قابل دسترسی است.

مردانی با تاکید بر اینکه گردشگران در اپلیکیشن اصفهانما به مواردی همچون نقشه آنلاین، آدرس و مکان ابنیه تاریخی و گردشگری، خدمات لازم برای گردشگران اعم از پارکینگ‌ها، آدرس رستوران‌ها و مراکز اسکان و رویدادهای شهری نوروز ۱۴۰۱ دسترسی داشتند، گفت: در اپلیکیشن اصفهانما تمام خدمات مورد نیاز یک گردشگر برای گردش بهینه در شهر تجمیع شده است.

وی با بیان اینکه نرم‌افزار اصفهانما به گونه‌ای طراحی شده است که قابل استفاده برای شهروندان باشد، تاکید کرد: تعداد فعال‌سازی این نرم‌افزار در نوروز بالغ بر ۱۳ هزار ۱۹۶ مورد بود و علاوه بر این تعداد، ۴۳ هزار ۸۲۵ نیز از پایگاه اینترنتی اصفهانما استفاده کردند.

معاون برنامه‌ریزی اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با اشاره به تعداد بازدی از صفحات اپلیکیشن اصفهانما، تصریح کرد: بالغ بر ۴۷۲ هزار و ۵۰۰ کاربر به صفحات این نرم‌افزار مراجعه و خدمات مختلفی دریافت کردند.

کد خبر 567283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.