از انداختن بطری‌آب به داخل زمین تا حضور جیمی‌جامپ در سالن!+فیلم

در دیدار شب گذشته میان تیم‌های هندبال ذوب‌آهن و زغال‌سنگ، اتفاقات جالب و عجیبی رقم خورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته دور برگشت مرحله سوم رقابت‌های لیگ‌برتر هندبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۳۰و۲۰ دقیقه رسماً با تقابل تیم‌های ذوب‌آهن و زغال‌سنگ طبس در اصفهان آغاز شد؛ تقابلی که ذوب‌آهن میزبان موفق شد با اختلاف فقط یک‌گل در شبی متفاوت، کارش را با پیروزی آغاز کند و زغال‌سنگ به فکر بازی‌های آینده باشد.

اما این دیدار با حواشی جالب‌توجه و عجیبی روبه‌رو بود؛ اتفاقاتی که شاید برای مسابقات لیگ‌برتر هندبال به‌نوعی ناشایست بود و با واکنش‌هایی نیز مواجه شد.

یکی از افراد در واپسین ثانیه‌های بازی، دو مرتبه با پرت‌کردن بطری آب به داخل بازی، روند مسابقه را به‌عمد از جریان انداخت و باعث شد بازی چند دقیقه‌ای متوقف و صدای اعتراض اعضای تیم زغال‌سنگ بلند شود؛ اقدامی که منجر به بیرون کردن آن فرد از سالن توسط مأموران یگان‌ویژه شد.

پس از آن نیز در اواخر بازی، یکی از هواداران ذوب‌آهن طی اقدامی عجیب با پرچم این باشگاه وارد زمین هندبال شد و او نیز با این اقدام، چند لحظه‌ای از زمان بازی را تلف کرد.

البته این اتفاقات به‌حدی نبود که باعث جنگ و جدل شود؛ اما می‌توان به مسئولان برگزاری مسابقات و باشگاه‌ها گوشزد کرد که حرفه‌ای‌گری را در تمام بدنه باشگاه خود تزریق کنند تا اصفهان به‌عنوان مهد هندبال ایران در مرحله سوم لیگ‌برتر هندبال، به‌طور شایسته‌ای میزبانی را انجام دهد و به پایان برساند.

در ادامه فیلمی کوتاه از اتفاقات دیدار شب گذشته را نظاره می‌کنید:

کد خبر 567253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.