حمایت سرمربی پورتو از روزه گرفتن مهدی طارمی

سرمربی تیم پورتو از ستاره ایرانی تیمش به دلیل روزه گرفتن حمایت کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از نمایش درخشان کریم بنزما در لیگ قهرمانان اروپا، رسانه‌ها تاکید کردند که ستاره باشگاه رئال مادرید در حالی برابر چلسی هت تریک کرد که دقایقی قبل از مسابقه روزه خود را باز کرده بود! اما بنزما تنها بازیکن مسلمان فعال در سطوح اول فوتبال دنیا نیست.

مهدی طارمی، ستاره تیم ملی کشورمان نیز کاملاً مورد حمایت سرمربی خود قرار دارد و اخیراً کونسنائو از طارمی و روزه گرفتن او و یکی دیگر از هم تیمی‌هایش که مسلمان نیز هست حمایت کرده.

سرمربی پورتو درباره روزه گرفتن طارمی گفته: من خودم یک کاتولیک هستم و روزه می‌گیرم. دیروز ۲۰ کیلومتر را ناشتا و بدون اینکه غذایی بخورم، دویدم. درست است. ارزش‌هایی وجود دارد که انسان را رشد می‌دهد. موقعیت‌هایی که فراتر از کمبود لحظه‌ای غذا است. این لحظات ما را در بازی قوی‌تر می‌کند.

وی ادامه داد: ما البته یک بخش پزشکی داریم که بهترین متخصص تغذیه در جهان به نام ویتور هوگو در آن حضور دارد. همه چیز برنامه‌ریزی شده است، به همین دلیل آنها ۱۰۰ درصد برای بازی آماده هستند. البته نمی‌گویم که بازیکنان مسلمانم حتماً از ابتدا در زمین بازی حضور خواهند داشت، اما روزه گرفتن مشکلی برای آن‌ها به وجود نیاورده و می‌توانند به راحتی بازی کنند.

فرداشب در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ پرتغال، پورتو میهمان گویمارش خواهد بود. سرخیو کونسیسائو در نشست خبری این مسابقه در خصوص روزه گرفتن طارمی و دیگر بازیکن مسلمان پورتو صحبت و از روزه داری آنها حمایت کرد.

کد خبر 567184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.