بوستان اهل قلم؛ میزبان شهروندان در جشن ماهستان

شهردار کاشان گفت: «ماهستان معرفت» جشنی از سری برنامه‌های جشنواره دل روشنی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری است که با حضور شهروندان و میهمانان ماه ضیافت الهی به‌اهتمام فرهنگ‌سرای مهر بوستان اهل قلم برگزار می‌شود.

حسن بخشنده‌امنیه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به لزوم استفاده از فضای معنوی ماه رمضان برای افزایش نشاط معنوی جامعه، در این جشن برنامه‌های فرهنگی با محتوای قرآنی برگزار می‌شود.

وی افزود: در نخستین برنامه از «ماهستان معرفت» که با اجرای حسن شعبانی از قم همراه بود، علاوه بر نمایش طنز، قاری و مبتهل نوجوان از شهر مشهد مقدس به ابتهال‌خوانی پرداخت که مورد استقبال و تشویق حاضران قرار گرفت.

شهردار کاشان خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقه و اهدای جوایز به برگزیدگان، اجرای حرکات نمایشی گروهی توسط کودکان و نوجوانان از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده در این محفل فرهنگی معنوی بود تا خانواده‌های شرکت‌کننده، شب خوب و خوشی را در بوستان اهل قلم به یادگار بسپارند.

بخشنده‌امنیه تصریح کرد: از آنجا که جشن‌های ماه رمضان فرصت مناسبی برای ترویج معنویت، شادی و نشاط معنوی در جامعه است، فرهنگ‌سرای مهر جمعه نوزدهم فروردین با برگزاری دومین جشن ماهستان معرفت از ساعت ۲۱:۱۵ میزبان شهروندان در بوستان جوان (فاز یک ناجی‌آباد) بود.

وی افزود: افزایش نشاط معنوی، انس با قرآن، ترویج سبک زندگی دینی، اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و مذهبی در محله‌ها، مناطق و مساجد مختلف شهر کاشان از اهداف سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برای برگزاری جشنواره دل روشنی، ویژه ماه میهمانی خدا است.

شهردار کاشان تاکید کرد: بوستان اهل قلم در شب‌های ماه مبارک رمضان میزبان شهروندان در جشن ماهستان است تا فضایی خاطره‌انگیز، معنوی و مفرح برای شهروندان کاشانی فراهم شود.

کد خبر 567165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.