شفاف سازی قوانین تبلیغات رمزارزها سنگاپور

روزنامه محلی استریتس تایمز گزارش داد که انجمن های صنعتی محلی روز گذشته در یک جلسه حضوری، به کسب و کارها در مورد قوانین سنگاپور در مورد نحوه ی تبلیغات خدمات کریپتو آگاهی های کامل را دادند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، انجمن بلاکچین سنگاپور (BAS) به اعضا اعلام کرد که اداره پول سنگاپور (MAS) بازاریابی و تبلیغات خدمات رمز ارزی را برای مصرف کنندگان خرده فروشی ممنوع خواهد کرد. به گفته BAS، شرکت‌ها مجازند برای سرمایه‌گذاران نهادی معتبر در صورتی که بتوانند نشان دهند که فقط این گروه‌ها را هدف قرار می‌دهند، تبلیغ کنند.

شرکت‌ها می‌توانند حامی رویدادهایی باشند که در خارج از سنگاپور برگزار می‌شوند اما در تبلیغات آن در این کشور انجام می‌شود و می‌توانند رویدادهایی را به صورت حضوری برگزار کنند، تا زمانی که شامل مردم عادی نباشد. تبلیغات B2B، تا زمانی که بیانیه‌های مطبوعاتی و اطلاعیه‌هایی که تجارت در رمزارزها را ترویج نمی‌کنند، نیز مجاز است.

چندین موضوع برجسته وجود دارد، مانند اینکه چگونه کسب و کارها می‌توانند مطمئن شوند که تبلیغات آنها خطرات تجارت رمزارزها را کم اهمیت نمی‌کند؟ به گزارش BAS، بانک مرکزی همچنین هشدار را در مورد رویدادهای آموزشی که برای تحریک و فروش خدمات رمز ارزی به مشتریان خرده‌فروشی استفاده می‌شود، اعلام کرده است. بر اساس این گزارش، BAS توصیه‌های خود را بر اساس جلسه با MAS که در آن انجمن شرکت‌های رمزارزها و بلاکچین و استارت آپ‌های سنگاپور و انجمن فینتک سنگاپور (SFA) نیز حضور داشتند، بیان کرده است
MAS در ژانویه اعلام کرد که تبلیغات کریپتو در سنگاپور را محدود خواهد کرد. به دلیل مقررات مطلوب، زمانی سنگاپور به عنوان مقصد اصلی برای راه اندازی کسب و کارهای رمز ارزی شناخته می‌شد. فایننشال تایمز گزارش داد، بایننس، FTX، Bybit و Crypto.com در چند ماه گذشته امارات متحده عربی را به عنوان مقصد خود انتخاب کرده‌اند.

کد خبر 567142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.