لیست کردن دارایی های غیرمتمرکز دیفای چین

دیفای چین (DeFiChain)، تامین مالی غیرمتمرکز بیت کوین، اعلام کرد که پس از رای گیری Ticker توسط جامعه، dToken یا دارایی های غیرمتمرکز را اضافه کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کاربران DeFiChain اکنون می‌توانند این چهار dToken را که طبق گزارش‌ها از حمایت قابل‌توجهی از سوی اعضای انجمن دریافت می‌کنند، ضرب و معامله کنند. دیگر توکن‌های موجود در لیست رأی‌گیری، (نینتندو) Nintendo Co LTD، (مسترکارد) Mastercard، (پی پال) PayPal Holdings Inc، (اوبر)Uber Technologies Inc و غیره بودند.

پراسانا لوگاناتار (Prasanna Loganathar)، مهندس ارشد DeFiChain اظهار داشت: DeFiChain به طور مداوم در حال گسترش جهان dToken است تا به کاربران یک جایگزین جدی برای کارگزار مالی سنتی ارائه دهد، در حالی که انعطاف پذیری و مزایای تمرکززدایی را ارائه می‌دهد.

به طور دقیق‌تر، افزودن dToken های جدید، طرح اصلی را برای اعطای افزایش قیمت دارایی‌های سنتی مانند سهام، اوراق قرضه، ETF، کالاها و غیره برای کاربران DeFi برجسته می‌کند. در همین حال، پلتفرم DeFiChain تاکنون dToken هایی مانند تسلا، اپل، S&P500، علی بابا، نزدک، گیم استاپ، مایکروسافت، آمازون، متا، نتفلیکس، انویدیا و بسیاری از سهام و ETFهای دیگر را اضافه کرده است.

قابل ذکر است، DeFiChain مشتاقانه منتظر فهرست دارایی‌های محبوب به صورت غیر متمرکز و معرفی ویژگی‌های اضافی در زمان مناسب است. از آنجایی که به عنوان یک بلاک چین کاملاً غیرمتمرکز با حاکمیت روی زنجیره شناخته می‌شود، از کاربران خواسته نمی‌شود تا تأیید هویت مورد نیاز برای نگهداری توکن های سهام غیرمتمرکز در شبکه DeFiChain را تکمیل کنند. این پلتفرم dTokens را به عنوان سرمایه گذاری یا استفاده برای استخراج نقدینگی در DeFiChain DEX ارائه می‌کند. کاربران می‌توانند توکن ها را با سپرده گذاری BTC، DFI، USDT، dUSD یا USDC به عنوان وثیقه در DeFiCahin Vault، ضرب کنند.

کد خبر 567134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.