افزایش نرخ کرایه اتوبوس و تاکسی در اراک

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اراک گفت: درخواست شهرداری برای تصویب نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس در سال ۱۴۰۱ در کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورای اسلامی کلانشهر اراک مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت به تصویب رسید.

سید رضا قریشی در گفت‌وگو با ایمنا اظهار کرد: این موضوع در صحن علنی شورای اسلامی اراک مطرح خواهد شد و پس از اعمال تغییرات احتمالی نرخ نهایی کرایه‌ها مشخص می‌شود.

وی افزود: نرخ کرایه تاکسی‌های شهر اراک در سال جدید بین ۲۵ تا ۳۰ درصد افزایش خواهد یافت، علاوه بر آن در ساعات ۲۳ تا ۶ نیز ۲۰ درصد افزایش نرخ خواهیم داشت و کرایه تاکسی‌های تلفنی نیز ۲۰ درصد بالا خواهد رفت.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورای اسلامی کلان شهر اراک تصریح کرد: به طور کلی میانگین افزایش نرخ کرایه تاکسی‌های سطح شهر حدود ۲۶ درصد بوده است، اما از آن جا که ممکن است، عدد محاسبه شده روند نباشند، این افزایش نرخ را بین ۲۵ تا ۳۰ درصد در نظر گرفتیم تا شهروندان و رانندگان در این زمینه با مشکل مواجه نشوند.

قریشی افزود: علاوه بر این نرخ کرایه اتوبوس‌های درون شهری نیز به میزان ۲۵ درصد در سال جدید افزایش خواهد یافت.

وی اظهار کرد: درخواست شهرداری در این زمینه به تصویب کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورای اسلامی کلان شهر اراک رسیده است که پس از آن باید در صحن علنی شورای اسلامی شهر مطرح شود تا در صورت نیاز تغییرات احتمالی اعمال شود و در نهایت به محض اینکه در کمیته تطبیق فرمانداری به تأیید برسد، اجرایی خواهد شد.

کد خبر 567116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.