۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
حضور ریپل در شرکت‌های پرداخت RippleNet

طبق داده‌های CoinMarketCap، رمزارز XRP در حال حاضر از نظر ارزش بازار در رتبه هفتم قرار دارد. با ارزش بازار فعلی ۳۷/۴۶ میلیارد دلار رمز ارز.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ارائه دهندگان پرداخت بیشتری با جذب سرویس نقدینگی درخواستی (ODL) RippleNet در منطقه APAC و MENA در پاسخ به افزایش تقاضا برای تسویه سریع و دسترسی فوری به وجوه، از ریپل استفاده می‌کنند.

طبق گزارش‌ها، APAC یکی از مناطقی است که سریع‌ترین رشد را برای RippleNet دارد، که در آن تراکنش‌ها نسبت به سال گذشته ۱۳۰ درصد افزایش یافته است. در سال‌های اخیر، APAC (آسیا – اقیانوسیه) تسلط خود بر کسب و کار بانکداری دیجیتال را افزایش داده و حالا ۲۰ درصد از حدود ۲۵۰ بانک دیجیتال جهان را تشکیل می‌دهد.

همانطور که قبلاً توسط U.Today پوشش داده شده بود، iRemit، یک ارائه دهنده خدمات حواله غیربانکی که از ODL ریپل برای پردازش حواله‌های استرالیا به فیلیپین استفاده می‌کند، همکاری با آزمایشگاه‌های Velo را برای باز کردن بازار پرداخت مرزی ۳۴ میلیارد دلاری در فیلیپین اعلام کرده است.

سال گذشته، Novatti Group اعلام کرد که به شبکه پرداخت جهانی ریپل ملحق می‌شود تا از سرویس نقدینگی درخواستی (ODL) RippleNet استفاده کند. تلاش‌های ریپل و Novatti ابتدا کریدور استرالیا-فیلیپین را از طریق مشارکت با iRemit، بزرگترین ارائه‌دهنده خدمات حواله غیربانکی فیلیپینی هدف قرار داد. ریپل همچنین همکاری با Invert را برای حمایت از پروژه‌های کاهش و حذف کربن و کمک به مبارزه با تغییرات اقلیمی اعلام کرده است. ریپل و Invert با همکاری یکدیگر، استقرار سرمایه را برای ایجاد مجموعه گسترده‌تری از پروژه‌های تولید اعتبار، بررسی و تسریع خواهند کرد.

کد خبر 567097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.