راه‌اندازی بازارچه فرهنگی‌اقتصادی در هشتگرد

شهردار هشتگرد بر لزوم راه‌اندازی بازارچه فرهنگی، اقتصادی در سینما ۹دی هشتگرد تاکید کرد و گفت: شهرداری تمام توان خود را برای تحقق شعار سال به‌ویژه جهت حمایت از تولیدکنندگان داخلی به کار خواهد بست و در این راستا، آمادگی دارد یکی از طبقات مجتمع فرهنگی‌هنری ۹دی هشتگرد را برای این امر اختصاص دهد.

علی یعقوبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به نام‌گذاری سال به عنوان «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» اظهار کرد: راه‌اندازی این بازارچه به منظور استفاده از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های موجود شهر و در راستای تحقق منویات رهبری، انجام می‌شود.

وی افزود: شهرداری تمام توان خود را برای تحقق شعار سال به ویژه جهت حمایت از تولیدکنندگان داخلی به کار خواهد بست و در این راستا، آمادگی دارد یکی از طبقات مجتمع فرهنگی هنری ۹ دی هشتگرد را برای این امر اختصاص دهد.

شهردار هشتگرد خاطرنشان کرد: ایجاد بازارچه جهت عرضه تولیدات صنایع کوچک و مشاغل خانگی، می‌تواند علاوه بر حمایت از تولیدکنندگان، محلی برای عرضه کالای با کیفیت با قیمت مناسب به مصرف‌کنندگان باشد و مدیریت شهری هشتگرد در سال ۱۴۰۱ برنامه‌های متعددی در این زمینه خواهد داشت.

یعقوبی گفت: استفاده از اماکن بدون استفاده شهرداری با مشارکت ادارات و سایر دستگاه‌های ذیربط، از جمله رویکردهای مدیریت شهری است و اعضای شورا نیز همکاری لازم را در این خصوص دارند.

وی افزود: ایجاد محل عرضه صنایع‌دستی و سوغات محلی، محصولات فرهنگی و تولیدات داخلی هنرمندان و صنعتگران شهرستان از جمله اهداف راه‌اندازی این بازارچه است.

کد خبر 567096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.