سعید عقیلی سرمربی گیتی‌پسند ماند

سعید عقیلی که به‌همراه گیتی‌پسند قهرمان لیگ دسته‌اول و راهی لیگ‌برتر والیبال ایران شد، قراردادش را با این تیم تمدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم والیبال گیتی‌پسند اصفهان که در نخستین فصل حضورش در لیگ دسته‌اول والیبال باشگاه‌های کشور با قهرمانی مقتدرانه و شایستگی به‌عنوان تیم نخست راهی سوپرلیگ والیبال ایران شد، حالا خودش را مهیای حضور پر قدرت در رقابت‌های فصل آینده لیگ‌برتر می‌کند.

به دنبال آن، امروز «سعید عقیلی» سرمربی کهنه‌کار و با تجربه تیم والیبال گیتی‌پسند با حضور در دفتر باشگاه و مذاکره با مدیران گیتی‌پسند برای تمدید قرارداد با مسئولان این باشگاه به توافق رسید تا فصل آینده نیز روی نیمکت سرمربی‌گری گیتی‌زن‌ها بنشیند.

سعید عقیلی که تاکنون توانسته تیم‌های سپاهان و گیتی‌پسند را به لیگ‌برتر والیبال برساند، یکی از مربیان خوش‌نام و موفق والیبال اصفهان و ایران به‌شمار می‌رود و قرار است هدایت گیتی‌پسند را در سال آینده بر عهده داشته باشد.

گیتی‌پسندی‌ها که با ترکیبی از بازیکنان جوان بومی و با تجربه، کم‌ترین هزینه و البته سرمربی‌گری مرد پر افتخار اصفهانی‌شان یعنی سعید عقیلی راهی لیگ‌برتر شدند از امروز رسماً کارشان را برای حضور در فصل جدید سوپرلیگ والیبال ایران در سال ۱۴۰۱ آغاز کرد.

کد خبر 567087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.