عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۰ فروردین‌ماه

در این بسته خبری از ایجاد ۱۶ هکتار فضای سبز در اردبیل تا مجوز تأسیس ۴۸۶ دهیاری و پلاک‌کوبی درختان سبزوار را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

تکذیب تفکیک جنسیتی در بوستان آفرینش بجنورد

جواد حمیدی، شهردار بجنورد با تکذیب مضامین کلیپ پخش شده در فضای مجازی مبنی بر ایجاد حصار در این بوستان و تفکیک جنسیتی برای حضور زنان و مردان گفت: ادعاهای این کلیپ صحت ندارد. محصور کردن بوستان آفرینش در راستای ایجاد بوستان بانوان انجام گرفته و در بخشی از پارک که مشرف به خیابان و معبر عام است اجرایی شده است.

ایجاد ۱۶ هکتار فضای سبز در اردبیل

محمود صفری، شهردار اردبیل از برنامه‌ریزی برای افزایش سرانه فضای سبز در این شهر خبر داد و گفت: با هدف جبران کاستی‌های موجود در فضای سبز شهری، ۱۶ هکتار به این فضا در شهر اردبیل اضافه خواهد شد.

نوسازی و بهسازی آرامستان‌های خرم‌آباد

امید ساکی، رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری خرم‌آباد گفت: سازمان آرامستان‌های شهرداری خرم‌آباد در پنج ماه گذشته اقدام به نوسازی این سازمان کرده است.

برگزاری مسابقه روز ملی فناوری هسته‌ای در قرچک

محسن خرمی‌شریف، شهردار قرچک گفت: به مناسبت گرامیداشت روز ملی فناوری هسته‌ای، بزرگداشت شهدای این عرصه و تقدیر از دانشمندان هسته‌ای ایران اسلامی، مسابقه فرهنگی این روز ویژه تمامی رده‌های سنی در این شهرستان برگزار می‌شود.

صدور مجوز تأسیس ۴۸۶ دهیاری

مهدی جمالی‌نژاد، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: طی سال ۱۴۰۰ با موافقت وزیر کشور مجوز تأسیس ۴۸۶ دهیاری جدید مطابق ضوابط تعیین شده صادر و ابلاغ شد.

رسیدگی به تابلوهای معابر منفصل شهری قزوین

علیرضا منجم، سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: بررسی نواقص و اصلاح نقشه در برخی از معابر نواحی منفصل شهری انجام شد.

اجرای طرح‌های درآمد پایدار ساری از طریق فیبرنوری و کیوآرکد

علی‌اصغر اباذری، رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ساری با بیان اینکه نگاه فنی و شناخت سازمان فاوا نسبت به شرکت‌های مخاطب، لازمه اساسی تهیه و تنظیم قرارداد است، اظهار کرد: در نخستین گام درآمدزایی و تهیه بسته قراردادی مناسب برای بهره‌وری از بستر ارتباطی فیبر نوری، مدنظر این سازمان قرار دارد.

پلاک‌کوبی درختان سبزوار در پایان راه

کاظم خلیلی دارینی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سبزوار گفت: اجرای طرح پلاک‌کوبی و اختصاص شماره پلاک به درختان به پایان رسیده و کارشناسان مربوطه در مرحله جمع آوری اطلاعات و ثبت در سامانه اطلاعات درختان قرار دارند.

اجرای ۸ پروژه عظیم عمرانی در لردگان

ذوالفقار حیدری، شهردار شهر لردگان با بیان اینکه هشت پروژه عظیم عمرانی در شهر اجرا می‌شود، گفت: این پروژه‌ها با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان اجرا می‌شود تا سطح وسیعی از شهر اصلاح شود؛ امید است بتوانیم به تعهدات خود نسبت به مردم عمل کنیم.

کد خبر 567082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.