اجرای ۲ طرح «اطعام مهدوی» و «اکرام ایتام و فرزندان محسنین» در اصفهان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان از همراهی ستاد بازسازی عتبات عالیات برای تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و اطعام مددجویان در ماه مبارک رمضان با کمیته امداد خبر داد و گفت: پویش اطعام مهدوی و اکرام ایتام و فرزندان محسنین با مشارکت خیران، مردم نیکوکار و مراکز نیکوکاری آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «کریم زارع» در دیدار با رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات، اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان، ادارات این نهاد با مسئولان عتبات عالیات در شهرستان‌ها و موکب‌های زیرمجموعه برای تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و اطعام مددجویان و خانواده‌های نیازمند، همکاری خواهند داشت.

وی تلاش، همدلی و وفاق را برای ارائه بهترین خدمات به نیازمندان، ضروری دانست و افزود: پویش اطعام مهدوی با هدف کاهش مشکلات معیشتی اقشار نیازمند جامعه با مشارکت خیران و مردم نیکوکار، مراکز نیکوکاری آغاز شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به اینکه اجرای طرح اطعام مهدوی افطاری ساده در حال پیگیری است، خاطرنشان کرد: یکی دیگر از برنامه‌های این نهاد در ماه مبارک رمضان انجام طرح «اکرام ایتام و فرزندان محسنین» است که نیکوکاران و خیران نیک‌اندیش حمایت مادی و معنوی فرزندان یتیم و نیازمند را به عهده می‌گیرند.

وی با دعوت از خیران برای تأمین معیشت نیازمندان و حمایت از فرزندان ایتام و محسنین، گفت: نیک‌اندیشان هم‌استانی می‌توانند با مراجعه حضوری به دفاتر این نهاد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان، یا از طریق شماره گیری کد #۰۳۱۸۸۷۷ و شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ و همچنین برای حمایت از ایتام و محسنین با مراجعه به آدرس ekram.emdad.ir اقدام کنند.

کد خبر 567073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.