مصدومیت شدید ستاره جوان آمریکا به قیمت ازدست‌دادن جام جهانی

بازیکن جوان آمریکایی دورتموند که از ستاره‌های تیم ملی کشورش محسوب می‌شود، دچار مصدومیت شدیدی شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، «جیو رینا» ستاره تیم ملی مردان آمریکا که در دورتموند بازی می‌کند، در بازی قبلی تیمش تنها پس از شش دقیقه حضور در زمین مسابقه دچار مصدومیت شدیدی شد که ممکن است به قیمت از دست دادن جام جهانی برای او باشد.

رینا که در تمام مدت فصل جاری با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کرده، در بازی روز جمعه تیمش مقابل اشتوتگارت نیز دچار یک مصدومیت تازه شد تا وضعیت سلامتی‌اش تا حد زیادی به خطر بیفتد. او به تازگی از مصدومیت همسترینگ رهایی یافته بود و حالا یک دردسر تازه می‌تواند برای او گران تمام شود.

ستاره جوان باشگاه دورتموند و تیم ملی آمریکا، تنها در این فصل بیش از ۱۰۰ روز را به دلیل مصدومیت از دست داده است که نشان می‌دهد عضلات پاهای او در شرایط مناسبی نیستند و فشار بسیار زیادی را تحمل می‌کنند. اگرچه او امید دارد در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در آمادگی کامل باشد، اما شرایط برایش پیچیده شده است.

تیم ملی آمریکا در جام جهانی با تیم ملی ایران، تیم ملی انگلستان و برنده پلی‌آف اروپا هم‌گروه است. مصدومیت رینا، شاید خبر تلخی برای آمریکایی‌ها باشد؛ اما بدون شک عدم حضور این بازیکن در جام جهانی خبر خوبی برای اسکوچیچ و طرفداران فوتبال در ایران خواهد بود.

هنوز شدت مصدومیت رینا و مدت زمان دوری او از میادین مشخص نشده است، با این حال ترک زمین مسابقه با چشمانی اشک‌بار نشان می‌دهد که ستاره دورتموند از لحاظ روحی و جسمی، در وضعیت خوبی نیست. خبرنگار تلویزیونی حاضر در ورزشگاه دورتموند پس از مسابقه اظهار کرد: جیو رینا، پس از مصدومیت در اوایل بازی دورتموند، اشک می‌ریخت. مصدومیت دوباره کار را برای او سخت کرده و همه چیز برای او تیره و تلخ شده است. او یک فوتبالیست واقعاً عالی است که می‌تواند در کلاس جهانی فوتبال بازی کند؛ اما با این مصدومیت‌ها، شرایط برایش سخت شده. باید در همه چیز از او حمایت کنند.

البته رینا، تنها بازیکن دورتموندی نبود که در این بازی دچار مصدومیت شد؛ زیرا «محمود داهود» نیز در نیمه اول به دلیل مشکل شانه مجبور شد از زمین خارج شود؛ در حالی که «متس هوملس» در نیمه دوم به دلیل مشکوک بودن مشکل همسترینگ از زمین خارج شد.

کد خبر 567068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.