۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
دست و بال مردم باز نیست

بسیاری از مردم جواد انصافی را به واسطه مجموعه تلویزیونی «اوسا و عبدلی» می‌شناسند در حالی که او تجربه‌های بسیار دیرپایی در تئاتر دارد. انصافی که بیش از ۵۰ سال است در حوزه نمایش‌های ایرانی فعالیت می‌کند، در چند وقت اخیر حضوری پررنگ در تئاتر داشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جواد انصافی مشکلات اقتصادی را یکی از عوامل مؤثر در استقبال تماشاگران از نمایش‌های روی صحنه می‌داند و می‌گوید: مردم گرفتار هستند و دست و بال‌شان خیلی باز نیست. بنابراین فعلاً نمی‌توانند برای تئاتر خیلی هزینه کنند، اما باید میزان استقبال مردم را در بلندمدت ارزیابی کرد و هنوز باید فرصت بدهیم تا سالن‌های تئاتر با استقبال گرم تماشاگران روبه‌رو شوند.

این بازیگر و کارگردان با بیان اینکه می‌توان کودکان امروز را که از انواع و اقسام سرگرمی‌ها برخوردارند، به تئاتر جذب کرد، تصریح کرد: باید برای کودکان نمایش‌هایی شاد و موزیکال اجرا کنیم. موضوعات روز را در دل کار بگنجانیم و فضای اجرای‌مان طوری باشد که خود بچه‌ها هم در کار مشارکت داشته باشند. ضمن این که می‌توان یک پیشینه آموزشی هم در نظر گرفت تا ذهن بچه‌ها نسبت به موضوع نمایش آمادگی داشته باشد.

کد خبر 567032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.