تخفیف ۱۵درصدی برای‌ عوارض شغلی‌ و کسبی‌ در قم

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم گفت: پرداخت نقدی عوارض شغلی و کسبی تا پایان خردادماه امسال، ضروری است و مشمول ۱۵درصد تخفیف خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «محمد وحیدنیا» با اشاره به تخفیف عوارض شغلی و کسبی تا پایان خردادماه، اظهار کرد: پرداخت نقدی عوارض شغلی و کسبی تا پایان خردادماه سال‌جاری، ضروری است و مشمول ۱۵ درصد تخفیف خواهد بود و مراجعه سریع کسبه و صاحبان مشاغل برای استفاده از این تخفیف لازم است؛ بنابراین از کلیه صاحبان مشاغل و کسبه تقاضا می‌شود جهت بهره‌مندی از این تخفیفات در اسرع وقت عوارض خود را پرداخت کنند.

وی تصریح کرد: پزشکان و کلیه حرف وابسته شامل وکلا، کارشناسان دادگستری، دفاتر بیمه، دفاتر خدمات قضائی و پلیس +۱۰، دفتر کارگزاری بورس، دفاتر مسافرتی و سایر مشاغل ماده ۱۱ تعرفه مصوب شورای اسلامی شهر از مشمولان عوارض شغلی هستند.

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم خاطرنشان کرد: لازم است مشمولان جهت پرداخت این عوارض به اداره کل درآمد شهرداری واقع در خیابان خاک فرج مراجعه کنند.

وی با اشاره به انعقاد قرارداد شهرداری قم با اتاق اصناف، گفت: از کسبه و واحدهای کسب نیز درخواست می‌شود جهت پرداخت عوارض به اتحادیه‌های مربوطه مراجعه کنند.

کد خبر 567022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.