نسخه جهانی Nubia Red Magic 7 Pro معرفی خواهد شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی گیمینگ Nubia Red Magic 7 pro در دوازدهم آوریل برای بازارهای جهانی معرفی خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، نوبیا در ماه فوریه وعده داد Red Magic 7 Pro را که در چین رونمایی کرده بود، در سه ماهه دوم سال جاری میلادی وارد بازارهای بین‌المللی خواهد کرد. پیش‌بینی شده است که گوشی گیمینگ ذکر شده در رویداد دوازدهم آوریل معرفی خواهد شد. این محصول از فن خنک‌کننده داخلی برای کاهش دمای قطعات هنگام اجرای بازی به مدت طولانی بهره می‌برد.

گوشی گیمینگ Nubia Red Magic 7 Pro دارای صفحه‌نمایش امولد ۶.۸ اینچی با وضوح تصویر ۱۰۸۰*۲۴۰۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. نرخ نمونه‌برداری لمسی این نمایشگر در نقاط حساس به فشار، ۵۰۰ هرتز است. این دستگاه از تراشه اسنپدراگون هشت نسل یک قدرت می‌گیرد و با هشت، ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸، ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت یا یک ترابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه می‌شود.

یک دوربین سه‌گانه در پنل پشتی گوشی Nubia Red Magic 7 Pro تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض هشت مگاپیکسلی و دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی می‌شود. یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز روی صفحه نمایش آن تعبیه شده است. انرژی مورد نیاز گوشی ذکر شده با استفاده از یک باتری پنج هزار میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۱۳۵ وات بهره می‌برد که قادر است باتری دستگاه را در عرض ۱۵ دقیقه از صفر تا صد درصد شارژ کند.

کد خبر 566989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.