سپاهان-الدحیل/مأموریت سخت مقابل ستاره‌های قطری

تیم فوتبال سپاهان در دومین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الدحیل قطر می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته دوم گروه D لیگ قهرمانان آسیا، فردا _یکشنبه بیست‌ویکم فروردین‌ماه_ از ساعت ۲۱:۴۵ تیم‌های سپاهان ایران و الدحیل قطر در ورزشگاه ملک عبدالله شهر بریده عربستان به مصاف یکدیگر می‌روند.

هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲

دیدار تیم‌های سپاهان ایران و الدحیل قطر

یکشنبه، بیست‌ویکم فروردین‌ماه ۱۴۰۱، ساعت ۲۱:۴۵

ورزشگاه: ملک عبدالله (بریده، عربستان)

پخش زنده: شبکه اصفهان، شبکه ورزش (احتمالی)

آخرین رویارویی: الدحیل (لخویا سابق) یک- سپاهان صفر

مأموریت سخت مقابل ستاره‌های قطری

تیم فوتبال سپاهان که در آغاز رقابت‌های آسیایی خود موفق شد پاختاکور ازبکستان را شکست دهد، در دومین دیدار مرحله گروهی باید به مصاف جدی‌ترین رقیب خود برای صعود یعنی الدحیل قطر برود. شاگردان محرم نویدکیا از برد سه بر یک مقابل پاختاکور حسابی روحیه گرفته‌اند و خوب می‌دانند کلید صعودشان به عنوان تیم نخست گروه در دو بازی مقابل الدحیل است.

سپاهان، سال جدید را خیلی خوب آغاز کرده است و پس از برد صنعت نفت آبادان در مسابقات لیگ برتر، رقابت‌های آسیایی را هم خوب آغاز کرد و برد با ارزشی مقابل پاختاکور به دست آورد؛ آن هم در حالی که نیمه نخست آن دیدار را به حریف واگذار کرده بود. دو برد پرگل، نشان از آمادگی بالای بازیکنان سپاهان از لحاظ روحی و فنی می‌دهد؛ اما در این میان باید به آماده‌ترین بازیکن این روزهای سپاهان یعنی «شهریار مغانلو» اشاره کنیم؛ مهاجمی که در دو بازی اخیر چهار گل به ثمر رسانده است و تأثیر زیادی در این دو پیروزی داشته است.

بر خلاف سپاهان که هفته اول رقابت‌ها را با موفقیت پشت سر گذاشت، الدحیل نتوانست از پس ضعیف‌ترین تیم گروه روی کاغذ یعنی التعاون عربستان بربیاید و با وجود موقعیت‌های زیادی که داشت، شکست عجیب دو بر یک را مقابل میزبان متحمل شد. این نتیجه شاید باعث شود الدحیل بیش از پیش به سه امتیاز دیدار با سپاهان نیاز داشته باشد و با تمام قوا برای شکست طلایی‌پوشان نصف جهان به میدان برود.

الدحیل که در کنار السد، دو قطب فوتبال قطر به شمار می‌روند، تیم متمولی است که ستاره‌های زیادی در ترکیب خود دارد. ترکیب آن‌ها شامل بازیکنان ملی‌پوش قطر به اضافه چند ستاره دو ملیتی و خارجی است که کار را برای هر حریفی سخت می‌کنند. بهترین بازیکن الدحیل در دیدار با التعاون کسی نبود جز «ادمیلسون جونیور» وینگر چپ ۲۷ ساله و برزیلی این تیم که یک گل زیبا هم روی تیزهوشی خود به ثمر رساند و در طول بازی نیز مدافعان التعاون را اذیت کرد.

سپاهان در شرایطی به مصاف الدحیل می‌رود که به غیر از حسن شوشتری و داوود رجبی، غایبی ندارد؛ اما سه بازیکن این تیم یعنی محمد کریمی، شهریار مغانلو و سروش رفیعی در صورت دریافت اخطار، بازی هفته سوم سپاهان مقابل التعاون را از دست می‌دهند. همچنین در الدحیل به نظر می‌رسد «مایکل اولونگا» مهاجم خطرناک این تیم که در بازی اول مقابل التعاون عربستان به دلیل محدودیت تیم‌ها در استفاده از بازیکنان خارجی در لیست تیمش حضور نداشت، برای بازی با سپاهان به ترکیب فیکس تیمش بازگردد و در کنار المعز علی و ادمیلسون جونیور، خط آتش فوق‌العاده خطرناک الدحیل را تشکیل دهند.

ترکیب احتمالی دو تیم برای بازی فردا به شرح زیر است:

ترکیب احتمالی سپاهان

رشید مظاهری، گئورگی گولسیانی، محمد نژادمهدی، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، مسعود ریگی، فرشاد احمدزاده، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، سجاد شهباززاده و شهریار مغانلو

ترکیب احتمالی الدحیل

صلاح زکریا، توبی آلدرویرلد، بسام الراوی، محمد علاءالدین، سلطان البریک، کریم بوضیاف، لوئیز جونیور، تائه هی نام، المعز علی، ادمیلسون جونیور و مایکل اولونگا

کد خبر 566954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.