۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
مشخصات می‌بند ۶ شیائومی+قیمت

قیمت مچ‌بند هوشمند، یکی از مولفه‌های اصلی خرید آن است. مشخصات، مقایسه، شناسایی مزایا و معایب می‌بند شش شیائومی می‌تواند علاقه‌مندان به دنیای گجت‌های پوشیدنی را در انتخابی مناسب یاری کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، می‌بند شش شیائومی که به فاصله تقریباً یک سال از می‌بند پنج عرضه شد، تقریباً قابلیت‌های مشابه نسل قبلی را ارائه می‌دهد؛ با این تفاوت که از نمایشگر AMOLED بزرگ‌تری بهره می‌برد. شیائومی در نسل ششم دست‌بند هوشمند و بسیار محبوب خود از شارژر مغناطیسی می‌بند پنج بهره می‌برد؛ این شارژر بدون نیاز به جدا کردن بند به آسانی پشت دستگاه متصل می‌شود.

طراحی می‌بند شش شیائومی

شیائومی از طراحی بیضی شکل با گوشه‌های خمیده برای می‌بند شش استفاده کرده است. این محصول نسبت به نسل قبلی خود فقط ۰.۹ گرم سنگین‌تر است و وزنی معادل ۱۲.۸ گرم دارد. بدنه محصول ذکر شده مشکی است و با بند مشکی سیلیکونی به فروش می‌رسد، بندهای مچ‌بند هوشمند در پنج رنگ آبی، نارنجی، زرد، زیتونی و کرمی در بازار موجود است. می‌بند شش شیائومی دارای مقاومت در برابر نفوذ آب 5ATM است، بنابراین می‌تواند فشار آب تا عمق ۵۰ متری را به مدت ۱۰ دقیقه تحمل کند، کاربران می‌توانند از این محصول در استخر و برای اندازه‌گیری تعداد حرکات دست و پا هنگام شنا استفاده کرد.

نمایشگر می‌بند شش شیائومی

می‌بند شش شیائومی دارای نمایشگر ۱.۵۶ اینچی با رزولوشن ۱۵۲ * ۴۸۶ پیکسل و تراکم ۳۲۶ پیکسل بر اینچ است. این صفحه‌نمایش AMOLED طیف جذاب و براقی از رنگ‌ها را به نمایش می‌گذارد و عمق رنگ مشکی در آن بسیار عالی ارزیابی می‌شود. نور نمایشگر می‌بند شش شیائومی به صورت خودکار و با توجه به شرایط محیط تغییر نمی‌کند و برای تغییر نور پنل باید به صورت دستی اقدام کرد. گزینه‌ای برای روشن نگه داشتن مداوم صفحه نمایش وجود ندارد، اما قابلیت Raise-to-Wake دست‌بند باعث می‌شود صفحه‌نمایش با بلند کردن دست روشن شود. پوشش نمایشگر می‌بند شش شیائومی در برابر خش آسیب‌پذیر است و در این زمینه نسبت به نسل قبلی خود پیشرفتی نداشته است.

مشخصات می‌بند ۶ شیائومی+ قیمت

نرم‌افزار و رابط کاربری می‌بند شش شیائومی

شیائومی برای دست‌بندهای هوشمند خود، اپلیکیشن اختصاصی Wear را ارائه می‌دهد که ظاهر زیباتری نسبت به اپلیکیشن Mi Fit دارد؛ اما کارایی چندانی ندارد. می‌بند شش شیائومی با سیستم‌عامل اختصاصی سازگار با اندروید و iOS عرضه می‌شود و از طریق بلوتوث نسخه ۵.۰ یا بالاتر به گوشی متصل می‌شود و با تمام گوشی‌های مجهز به اندروید ۵.۰ یا iOS 10 و بالاتر کار می‌کند. رابط کاربری می‌بند شش شیائومی بسیار ساده است و نسبت به نسل قبلی تقریباً بدون تغییر باقی مانده است. گجت ذکر شده از همه اعلان‌ها مانند ایمیل، تماس‌ها، پیام‌ها، اعلان‌های اکثر اپلیکیشن‌ها مانند تلگرام، واتس‌اپ، اینستاگرام، تقویم و بازی‌های مختلف پشتیبانی می‌کند. این اعلان‌ها به خوبی به می‌بند شش منتقل می‌شود، اما پاسخ دادن به هیچکدام از آن‌ها با دستبند ممکن نیست، صرفه از طریق مچ‌بند می‌توان تماس را رد کرد.

قابلیت‌های می‌بند شش شیائومی

می‌بند شش شیائومی به حسگر ضربان قلب PPG، حسگر SpO2 برای محاسبه سطح اکسیژن خون، فشارسنج، شتاب‌سنج و ژیروسکوپ سه محوره مجهز شده است. SpO2 که بیشتر از قابلیت‌های دیگر مورد توجه کاربران قرار گرفته است، نسبت تعداد گلبول‌های قرمز حامل اکسیژن به کل گلبول‌های قرمز خون را نشان می‌دهد که برای ریه‌های سالم باید بین ۹۵ تا صددرصد باشد. در صورتی که این میزان کمتر از ۹۰ درصد باشد، نشان‌دهنده انواع بیماری‌های قلبیف تنفسی یا حتی وجود ویروس کرونا در بدن است. از دیگر قابلیت‌های سلامتی می‌بند شش شیائومی می‌توان به پایش کیفیت خواب، اطلاعات مربوط به تمرینات ورزشی، پایش ۲۴ ساعته میزان استرس و تمرینات تنفسی برای کاهش استرس اشاره کرد. گجت پوشیدنی ذکر شده قابلیت ردیابی ۳۰ مدل مختلف ورزش را دارد که ۱۶ مدل از می‌بند ۵ بیشتر است، این محصول شش حالت ورزشی را به صورت خودکار ردیابی می‌کند که شامل پیاده‌روی، دو، تردمیل، دوچرخه‌سواری، تمرین الپتیکال و قایق‌رانی می‌شود.

باتری می‌بند شش شیائومی

می‌بند شش شیائومی از ظرفیت باتری ۱۲۵ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد، شرکت سازنده ادعا می‌کند که این محصول تا ۱۴ روز شارژدهی دارد. مدت زمانی که طول می‌کشد باتری این گجت از پنج درصد به صددرصد برسد، تقریباً دو ساعت است. استفاده از قابلیت‌هایی مانند پایش روزانه استرس، ردیابی تنفس، افزایش تعداد دفعات پایش ضربان قلب و دیگر قابلیت‌های حسگرها، بر مصرف باتری تأثیرگذار است.

مزایای می‌بند شش شیائومی

  • شارژدهی
  • سازگاری با بندهای می‌بند پنج
  • پاسخ‌دهی به پیغام‌ها به صورت از پیش تعیین شده
  • بدنه سبک، کوچک و ضد آب
  • وجود حسگر SpO2 برای سنجش سطح اکسیژن خون
  • قابلیت رصد ۲۴ ساعته ضربان قلب و سطح استرس
  • نمایشگر بزرگ با پنل AMOLED

معایب می‌بند شش شیائومی

  • نبود امکان پاسخ‌گویی به پیغام‌ها و تماس‌ها
  • نبود GPS داخلی
  • نبود امکان تنظیم خودکار روشنایی
  • ناتوانی در ردیابی ورزش‌های سنگین‌تر

قیمت می‌بند شش شیائومی

با توجه به نتایج بررسی‌ها در زمان انتشار این مطلب، قیمت می‌بند شش شیائومی ۹۲۳ هزار تومان ارزیابی شده است.

کد خبر 566949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.