نتایج هفته اول گروه A لیگ قهرمانان آسیا+جدول

در یک بازی جذاب از گروه A لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۲۲، تیم فوتبال الریان با نتیجه سه بر دو، از سد تاجیک‌ها گذشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب دوم هفته اول لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب، _هجدهم و نوزدهم فروردین‌ماه_ برگزار شد و ادامه خواهد داشت.

در گروهA از ساعت ۲۱:۴۵ دقیقه، تیم فوتبال استقلال تاجیکستان به مصاف الریان قطر رفت. این تیم که برای دومین بار در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا شرکت می‌کند و حالا دیگر ستاره‌های فصل پیش خودش، منوچهر صفروف و وحدت هنانوف را در ترکیب پرسپولیس می‌بیند، عملکرد خوبی مقابل حریف نام‌آشنای خود نداشت.

تیم ۲۴ امتیازی و هشتم جدولی الریان در لیگ ستارگان قطر که با شکست در جام ستارگان این کشور و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه سه بر دو مغلوب السیلیه شده بود، در مصاف با حریف تاجیک خودش در شروع بازی غافلگیر شد و دقیقه سه دروازه خود را باز شده دید؛ سولیمونوف روی پاس راخیموف دروازه حریف را باز کرد

برتری تاجیک‌ها خیلی دوام نداشت؛ چراکه پنج دقیقه بعد، یعنی در دقیقه هشتم، یاسین براهیمی کار را به تساوی کشاند. درحالی‌که انتظار می‌رفت نیمه اول با تساوی یک بر یک به اتمام برسد، بولی یک گل دیگر برای الریان به ثمر رساند تا حساب کار دو بر یک شود. در نیمه دوم ایسایف در دقیقه ۶۶ حساب کار را دو بر دو مساوی کرد؛ ولی این پایان کار نبود و بولی دقیقه ۷۱ یک بار دیگر گل زد و با دبل ماندگار خود، به تیمش کمک کرد تا یک پیروزی مهم را کسب کند و سه امتیازی شود.

پیروزی سخت آبی‌ها برابر عراقی‌ها:

در دیگر گروه A، از ساعت ۰۰:۴۵ دقیقه بامداد، الهلال قهرمان فصل گذشته این رقابت‌ها، مقابل شارجه امارات قرار گرفت. آنها که با حکم AFC مجدداً به صورت متمرکز میزبان رقابت‌ها هستند با حضور ستاره‌های گران قیمتش مثل، متیوس پری را، محمد کنو، موسی مارگا، آندره کاریو و.... به مصاف نماینده امارات رفتند.هنوز پنج دقیقه از زمان شروع بازی نگذشته بود که الشهری دروازه رقیب را باز کرد تا الهلال جلو بیافتد. اما تنها دو دقیقه بعد شارجه توسط اتابک شکوروف و روی پاس گل لوازینیو به گل رسید و حساب کار یک بر یک مساوی شد.

در ادامه این مسابقه اتفاق خاصی رخ نداد تا نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان برسد. تنها اتفاق مهم، تعویض زننده گل الهلال به علت مصدومیت بود، که جای خود را به در دقیقه ۳۴ به الحمدان داد. نیمه دوم آغاز شد و الهلال نمی‌خواست در خانه، فصل جدید را با تساوی آغاز کند، دقیقه ۶۲ بود که روی پاس متئوس پری را، میشائیل گل دوم آبی‌ها را به ثمر رساند تا این تیم با نتیجه دو بر یک پیش بیافتد. در ادامه بازی اتفاق چندان خاصی روی دروازه‌ها رخ نداد و پر افتخارترین تیم لیگ قهرمانان آسیا، این رقابت‌ها را هرچند دشوار، اما با برد آغاز کرد و بازی‌های آینده، امیدوار ماند.

جدول گروه یک را پس از برگزاری هفته اول لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۲۲، مشاهده می‌کنید:

کد خبر 566947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.