هاشم سریال از سرنوشت کیست؟ + بیوگرافی، ازدواج و خانواده دارا حیایی

دارا حیایی بازیگر فیلم از سرنوشت، شعله ور، مسافر پردردسر و امین و مینا در یازدهمین روز از شهریور ۱۳۷۵ در تهران متولد شد. پدر دارا، امین حیایی و مادرش مونا بانکی پور هستند. دارا ایفاگر نقش هاشم در سریال از سرنوشت است که در شب های ماه مبارک رمضان از شبکه دوم سیما پخش می شود.

به گزارش ایمنا، دارا حیایی بازیگر جوان سریال از سرنوشت بارها اعلام کرده است که می‌خواهد از تجربیات پدرش، امین حیایی استفاده کند و نمی‌خواهد که پشت نام پدرش فعالیت کند. لحن دارا بسیار شبیه پدرش است به طوری که به گفته خودش در سریال شعله‌ور در سکانس‌های دو نفره مشخص نبود که چه کسی صحبت می‌کند! او بیشتر به کامپیوتر و ورزش علاقه مند است.

بیوگرافی دارا حیایی

دارا حیایی در ۱۱ شهریور ۱۳۷۵ در تهران به دنیا آمد. حیایی بازیگر سینما و تلویزیون است. او در سن ۲۳ سالگی وارد رشته بازیگری شد و در سریال از سرنوشت نمایش بسیار خوبی از خود نشان داد.

دارا حیایی

تحصیلات دارا حیایی

حیایی در رشته طراحی صنعتی تحصیل کرده است. او کار خود را ابتدا از تبلیغات و مدلینگ آغاز کرد سپس در مسیر بازیگری قدم گذاشت.

خانواده دارا حیایی

پدر دارا حیایی، امین حیایی و مادرش مونا بانکی پور است. دارا تنها فرزند امین حیایی از همسر اولش است. مادر بزرگ دارا، فرزانه داوری از بازیگران قدیمی است.

پدر دارا حیایی

امین حیایی، پدر دارا حیایی است. حیایی در سال ۱۳۷۱ با مونا بانکی پور ازدواج کرد و دارا تنها ثمره این ازدواج است. پس از به دنیا آمدن دارا، زندگی مشترک آنها دوام پیدا نکرد و به جدایی منتهی شد.

سریال از سرنوشت

مادر دارا حیایی

مونا بانکی پور، مادر دارا هم مثل امین حیایی بازیگر سینما و تلویزیون است ولی سالهاست که بازی نکرده است. چند سال پیش امین حیایی و مونا بانکی پور از یکدیگر جدا شدند و بعد از طلاق حضانت دارا به مادرش داده شد. بانکی پور بعد از طلاق به همراه پسرش ۲ سال را در کشور بلژیک زندگی کردند و دوباره پس از مدتی به ایران بازگشتند. بانکی پور سابقه بازی در سریال خواب و بیدار و فیلم سینمایی خانه‌ای در شن را در کارنامه هنری خود دارد.

فعالیت هنری دارا حیایی

دارا زمانی که ۶ سال داشت برای اولین بار در سریال مسافر پردردسر جلوی دوربین قرار گرفت و در سال ۱۳۸۷ یعنی زمانی که ۱۱ ساله بود در سریال عروسکی امین و مینا بازی کرد. دارا مدتی را هم در بیلبوردهای تبلیغاتی به عنوان مدلینگ فعالیت کرد. پس از این، حیایی در کلاس‌های بازیگری پدرش در مؤسسه هنرگستر ثبت نام کرد تا به صورتی جدی وارد رشته بازیگری شود. وی زمانی که ۲۳ ساله بود از طرف حمید نعمت الله کارگردان فیلم شعله‌ور در این فیلم حضور پیدا کرد. دارا در این سریال هم بازی پدرش بود. وی در اولین تجربه رسمی و حرفه‌ای خود در زمستان ۹۸ نقش هاشم را در سریال از سرنوشت قبول کرد و بدین ترتیب به تلویزیون آمد.

ازدواج دارا حیایی

دارا حیایی هنوز ازدواج نکرده و در حال حاضر مجرد است.

دارا حیایی در فیلم شعله ور

شعله ور به کارگردانی حمید نعمت الله در سال ۹۵ ساخته شد. این فیلم در نوزدهمین دوره جشنواره دنیای تصویر بسیار مورد توجه همگان قرار گرفت. این فیلم داستان زندگی مردی را نشان می‌دهد که فکر می‌کند "عددی نشده" است و این احساس او همه زندگی اش را تحت تأثیر قرار می‌دهد. دارا در این سریال هم بازی پدرش، امین حیایی بود و نقش نوید را برعهده داشت. امین حیایی برای بازی در این فیلم موفق شد جایزه‌ای را به خود اختصاص دهد. محمدرضا شفیعی تهیه کنندگی و هادی مقدم دوست و حمید نعمت الله نویسندگی این فیلم را عهده دار بودند.

هاشم سریال از سرنوشت کیست؟ + بیوگرافی، ازدواج و خانواده دارا حیایی

دارا حیایی در سریال از سرنوشت

سریال از سرنوشت که فصل چهارم آن در این شب‌های ماه مبارک رمضان از شبکه دوم سیما پخش می‌شود، یکی از سریال‌های پربیننده تلویزیون است. کارگردان این سریال محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان و تهیه کننده آن اکبر تحویلیان است. کیسان دیباج، فاطیما بهارمست، علیرضا آرا، فریبا نادری، حسین پاکدل، پوریا پور سرخ، لیلا بلوکات، مجید واشقانی، مهدی صبایی، مائده طهماسبی و.. از جمله بازیگرانی هستند که در کنار دارا حیایی جلوی دوربین رفتند. دارا در این سریال ایفاگر نقش هاشم بود. این سریال داستان هاشم و سهراب را نشان می‌دهد که دوستی بسیار قدیمی‌ای از دوران کودکی خود در پرورشگاه داشته‌اند. آنها تصمیم می‌گیرند که انسان‌های موفقی شوند و برای رسیدن به آن بسیار تلاش می‌کنند.

فیلم‌های سینمایی دارا حیایی

شعله ور ۱۳۹۶

سریال‌های دارا حیایی

مسافر پر دردسر ۱۳۸۲
امین و مینا ۱۳۸۷
از سرنوشت (فصل اول تا چهارم) ۱۳۹۸ - ۱۴۰۱
کد خبر 566862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 4
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • زینب یزدی IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
    0 0
    بهترین نقش در از سرنوشت هاشم است وبه نظر من اقای دارا حیایی خیلی خوب بازی کردند. من خیلی از فیلم از سرنوشت خوشم امد ومیخواهم دوباره در کانال 15 بخش کنند