میزبانی بوستان اهل قلم در جشن ماهستان معرفت

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان «ماهستان معرفت» را عنوان جشنی از سری برنامه‌های جشنواره «دل روشنی» معرفی کرد که به اهتمام فرهنگسرای مهر و با حضور شهروندان و میهمانان ماه ضیافت الهی در بوستان اهل قلم اجرا شد.

محمدحسین واحدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در این جشن با توجه به لزوم استفاده از فضای معنوی ماه رمضان و برای افزایش نشاط معنوی در جامعه، برنامه‌های فرهنگی با محتوای قرآنی اجرا شد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان افزود: در «ماهستان معرفت» که با اجرای حسن شعبانی از قم همراه بود، علاوه بر نمایش طنز با هنرمندی رضا دلالت، محمدامین کهن، قاری و مبتهل نوجوان از شهر مشهد مقدس به ابتهال‌خوانی پرداخت که بسیار مورد استقبال و تشویق حضار قرار گرفت.

به گفته وی مسابقه و اهدای جوایز به برگزیدگان، اجرای حرکات نمایشیِ گروهی از کودکان و نوجوانان باستانی‌کار از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده در این محفل فرهنگی معنوی بود که با حضور مهدی نادعلی، رئیس کمیسیون خدمات شهری، آب و محیط زیست شورای اسلامی شهر انجام شد تا خانواده‌های شرکت‌کننده، شب خوبیی را در بوستان اهل قلم به یاد بسپارند.

وی تصریح کرد: از آنجا که جشن‌های ماه رمضان فرصت مناسبی برای ترویج معنویت، شادی و نشاط معنوی در جامعه است، فرهنگسرای مهر جمعه نوزدهم فروردین نیز با برگزاری دومین جشن «ماهستان معرفت» از ساعت ۲۱:۳۰ میزبان شهروندان در بوستان جوان (فاز یک ناجی‌آباد) بود.

واحدیان گفت: افزایش نشاط معنوی، انس با قرآن، ترویج سبک زندگی دینی، اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و مذهبی در محله‌ها، مناطق و مساجد مختلف شهر کاشان از اهداف سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان برای برگزاری جشنواره «دل روشنی» ویژه ماه میهمانی خدا است.

کد خبر 566854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.