رضایت ۸۷درصد مسافران از خدمات باغ فدک/ افزایش ۷۰درصدی بازدیدهای نوروزی از ناژوان

دبیر ستاد خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه طبق نظرسنجی‌ها، رضایت کلی ۸۷درصدی از خدمات باغ فدک در نوروز ۱۴۰۱ به ثبت رسید، گفت: تعداد بازدیدکنندگان از باغ پرندگان صددرصد، باغ خزندگان ۵۰درصد و در کل مجموعه گردشگری ناژوان نسبت به سال ۹۸ حدود ۷۰ درصد افزایش یافت.

مهدی قائلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: چند مورد حادثه به دلیل استفاده مسافران از وسایل گرمایشی مصرف‌کننده سوخت‌های فسیلی در مجموعه فرهنگی تفریحی باغ فدک اتفاق افتاد، اما با توجه به حضور شبانه‌روزی بیش‌از ۱۰۰ آتش‌نشان در این مجموعه، تمام این حوادث ختم به‌خیر شد.

وی با بیان اینکه گشت‌زنی عوامل کمیته ایمنی و حوادث و رفع خطر از مواردی همچون استفاده از گاز پیک‌نیک باعث شد تا شاهد هیچ‌گونه تلفات جانی در مجموعه فرهنگی تفریحی باغ فدک نباشیم، خاطرنشان کرد: طبق نظرسنجی‌ها، رضایت کلی ۸۷ درصدی از باغ فدک و رضایت عمومی در حوزه‌های مختلف نیز بیش از ۷۰ درصد تا حدود ۹۰ درصد تبت شده است.

دبیر ستاد خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه تله‌سیژ ناژوان و تله‌کابین صفه در آخرین روزهای سال گذشته با دریافت تاییده‌های استاندارد به مدار خدمت‌رسانی بازگشت، اضافه کرد: مجموعه‌های گردشگری ناژوان و صفه، بیشترین تعداد بازدیدکنندگان نوروزی را ثبت کردند و باغ پرندگان و آکواریوم، بیشترین میزان بازدیدکنندگان در مجموعه ناژوان را به ثبت رساندند.

وی تصریح کرد: در روزهای پایانی سال، جاده سلامت شماره سه تکمیل شد و با رویکرد جنگلی در اختیار شهروندان قرار گرفت.

قائلی با اشاره به اقدامات و برنامه‌های مدیریت طرح ساماندهی ناژوان برای نوروز ۱۴۰۱، ادامه داد: راه‌اندازی ایستگاه‌های دوچرخه‌سواری، راه‌اندازی قطارشهری، احداث مجموعه گردهمایی در انتهای پارکینگ شماره یک خیابان الفت، کاشت بیش از ۶۰ هزار گلدان گل فصل با تنوع ۲۰ گونه گیاهی، نصب نمادها و المان‌های نوروزی، اجرای سفره هفت‌سین و خط‌کشی جاده سلامت شماره یک و خیابان الفت به طول ۱۷ هزار متر از جمله این اقدامات است.

وی با بیان اینکه روزانه حدود ۳۰ هزار نفر از مجموعه گردشگری ناژوان بازدید کردند، تصریح کرد: در نوروز بیش از ۳۰۰ هزار نفر از مجموعه گردشگری ناژوان شامل باغ پرندگان، آکواریوم، باغ خزندگان، مجموعه صدف‌ها و مجموعه گلخانه گیاهان گرمسیری در نوروز بازدید کردند.

دبیر ستاد خدمات سفر شهر اصفهان تصریح کرد: تعداد بازدیدکنندگان از باغ پرندگان صددرصد، باغ خزندگان ۵۰ درصد و در کل مجموعه گردشگری ناژوان نسبت به سال ۹۸ حدود ۷۰ درصد افزایش یافت.

کد خبر 566840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.