بارش‌های پراکنده در غرب و شمال استان و احتمال بارش پراکنده روز شنبه در کلان‌شهر اصفهان

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به احتمال بارش‌های پراکنده در استان، گفت: بارش‌های پراکنده در غرب و شمال و احتمال بارش پراکنده روز شنبه در کلان‌شهر اصفهان وجود دارد.

حجت الله علی‌عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده جوی نسبتاً ناپایدار تا میانه‌های هفته بر روی استان است و در این مدت وضعیت جوی در اکثر مناطق استان به شکل صاف تا کمی ابری، گاهی افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و احتمال رگبارهای پراکنده و ضعیف به ویژه در نیمه غربی و شمالی استان به ویژه در روز شنبه است.

وی از کاهش یک تا دو درجه‌ای بیشینه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده خبر داد و افزود: کمینه دمای هوا نیز یک تا دو درجه افزایش می‌یابد دمای اصفهان در گرم‌ترین ساعت‌های شبانه روز آینده به ۲۹ درجه و در خنک‌ترین ساعت‌ها به ۱۵ درجه سانتی گراد می‌رسد.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان خنک‌ترین نقطه استان را بوئین و میاندشت با دمای هفت درجه اعلام کرد و گفت: گرم‌ترین شهرستان استان نیز خور و بیابانک با دمای ۳۳ درجه سانتی گراد است.

علی عسگریان با اشاره به احتمال بارش‌های پراکنده در استان، خاطرنشان کرد: روز شنبه در مناطق مرکزی و شهر اصفهان احتمال بارش‌های پراکنده نیز وجود دارد البته با وجود پیش بینی بارش، در ۲۴ ساعت گذشته این پیش بینی محقق نشد ولی بارش‌های پراکنده در غرب و شمال و احتمال بارش پراکنده فردا در مرکز وجود دارد.

کد خبر 566829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.