دیبالا در رادار نیوکاسل/ پاداش سنگین لیدز برای فرار از سقوط

روزنامه های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند، از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی در خصوص سایر رشته‌ها، تحت پوشش است.

بسته خبری امروز، جمعه، نوزدهم فروردین ۱۴۰۱ به شرح زیر است:

تایمز:

* پس از ادعای جدید مبنی بر نقض قوانین مالی و قوانین حاکم بر بازیکنان جوان، لیگ برتر دوباره تحت فشار است تا تحقیقات خود را در مورد نقض قوانین ادعایی توسط منچسترسیتی؛ تکمیل کند.

سان:

* رؤسای منچستریونایتد امیدوارند که مارکوس راشفورد را متقاعد کنند که بماند و دوباره دوران حرفه‌ای او را در اولدترافورد از سر بگیرند.

* ظاهراً پل پوگبا هافبک فرانسوی تیم فوتبال منچستر یونایتد "تصمیمش را گرفته است" و می‌خواهد تابستان امسال از جمع شیاطین سرخ به یوونتوس بازگردد.

* سران تیم فوتبال لیدز انگلیس، قول داده‌اند که درصورت فرار از سقوط به چمپیونشیپ، مبلغ ۴۸ میلیون پوند را به بازیکنان و کارکنان خود پرداخت خواهند کرد.

* بر اساس گزارش‌ها، سران تیم فوتبال لیورپول، "آرنات دانجوما" از ویارئال را به عنوان جایگزینی بالقوه برای سادیو مانه، ستاره سنگالی زیر نظر دارد تا او را به خدمت بگیرند.

* اگر اریک تن هاخ به عنوان سرمربی جدید منچستریونایتد انتخاب شود، دونی فن دبیک که شرایط خوبی در این تیم ندارد؛ قرار است شانس دیگری برای درخشش در منچستریونایتد، پیدا کند.

دیبالا در رادار نیوکاسل/ پاداش سنگین لیدز برای فرار از سقوط

* گزارش‌ها حاکی از آن است که تیم فوتبال منچستریونایتد شانس جذب رایان گراونبرچ، بازیکن شگفت انگیز آژاکس را از دست خواهد داد. این درحالی است که باشگاه‌های بزرگی به دنبال جذب وی هستند.

* برونو لاگه مدیر تیم فوتبال ولوز به منچستریونایتد هشدار داده است که روبن نئوس هافبک ارزشمند آنها دا را در این تابستان ارزان به خدمت نخواهند آورد و اگر او را می‌خواهند، باید پول زیادی پرداخت کنند.

* بر اساس گزارش‌ها، چندین تیم لیگ برتری به مدافع براگا پرتغال، "دیوید کارمو" ابراز علاقه کرده‌اند و به دنبال به خدمت گیری او هستند.

* سران تیم فوتبال سویا به آنتونی مارسیال بازیکن قرضی خود گفته‌اند که "آنچه را که از او می‌خواهند انجام دهد" این در حالی است که مبارزات حفظ این مهاجم قرضی ادامه دارد.

* جان تری مدافع سابق چلسی که حالا به ورزش گلف روی آورده، نقص‌های خود در این بازی را از بین برده است. این ورزش او را حتی بهتر از گرت بیل ستاره رئال مادرید، عاشق گلف کرده است.

دیلی تلگراف:

* منچستریونایتد بودجه قابل توجهی را در تابستان امسال در اختیار اریک تن هاخ قرار خواهد داد، حتی اگر این باشگاه از راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا باز بماند، و آماده است فهرست کوتاه دقیقی از اهداف نقل و انتقالات را به سرمربی جدید آینده خود ارائه دهد.

دیبالا در رادار نیوکاسل/ پاداش سنگین لیدز برای فرار از سقوط

* برایان سورنسن، مربی فورتونا هیورینگ، مربی دانمارکی که به رشد برخی از استعدادهای برتر اروپا شهرت دارد، به عنوان کاندیدای اصلی برای سرمربیگری جدید تیم اورتون در سوپرلیگ زنان ظاهر شده است.

دیلی اکسپرس:

* آرسنال و تاتنهام در حالی که نیوکاسل در حال آماده سازی پول هنگفتی برای جذب پائولو دیبالا است، از این حرکت کلاغ‌ها ضربه خوردند، زیرا فکر نمی‌کردند که آنها به ستاره آرژانتینی علاقه‌ای داشته باشند.

* بر اساس گزارش‌ها، پاری سن ژرمن انتظار داشت منچستریونایتد مائوریسیو پوچتینو را به عنوان سرمربی بعدی خود انتخاب کند، تا از شر او خلاص شوند، اما گزینه شیاطین سرخ اریک تن هاخ از آژاکس است

دیلی میل:

* گزارش‌ها حاکی از آن است که به پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی این فرصت داده شده تا اولین قدم "رویایی" خود را در فوتبال ملی بردارد و برزیل حاضر است سالانه ۱۰ میلیون پوند به او بپردازد تا سرمربی جدید آنها شود.

* با وجود شکست چهارشنبه شب مقابل برنلی که اورتون را به سقوط نزدیکتر کرد، اما همچنان فرانک لمپارد از حمایت کامل فرهاد مشیری مالک اورتون و هیئت مدیره این باشگاه برخوردار است

* استعدادیاب های تیم فوتبال منچستریونایتد چهارشنبه شب گذشته در اسپانیا بودند تا بازی "آرنات دانجوما" را ببینند که ویارئال با تک او، یک پیروزی شوکه کننده در لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ به ارمغان آورد.

* برونو لاگه مدیر تیم فوتبال ولوز معتقد است که روبن نئوس، هافبک پرتغالی، ۱۰۰ میلیون پوند برای علاقه مندان احتمالی به جذب او در صورت ترک ولوز هزینه خواهد داشت.

دیبالا در رادار نیوکاسل/ پاداش سنگین لیدز برای فرار از سقوط

دیلی استار:

* تایوو آوونی، مهاجم نیجریه‌ای و سابق لیورپول، پس از گلزنی‌های باورنکردنی این فصل در تیم بوندسلیگایی ماینتس، حالا به یک هدف نقل و انتقالاتی برای دو تیم وستهم و نیوکاسل تبدیل شده است.

دیلی میرور:

* به نظر می‌رسد اونای امری پس از هدایت ویارئال و کسب پیروزی مقابل بایرن مونیخ در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، قصد دارد شانس حضور دوباره در باشگاه سابق خود (آرسنال) را جستجو کند.

* بر اساس گزارش‌ها، پائولو دیبالا پس از اینکه یوونتوس به وضوح اعلام کرد که آنها، برای انتقال او، با آرسنال در تماس اولیه نبوده‌اند، حالا بیشتر از قبل مشتاق مهاجرت به خارج از کشور ایتالیا است.

* شینجی کاگاوا هافبک ژاپنی سابق دورتموند و منچستر یونایتد اعتراف کرد که بازنشستگی ناگهانی سر الکس فرگوسن روی او اثر گذاشته است زیرا او یک دوره کوتاه مدت مدت را زبر نظر او منچستریونایتد گذارنده بود.

دیلی رکورد:

* جیم گودوین، رئیس باشگاه آبردین اسکاتلند، پس از پایان مذاکرات بی ثمر برای تمدید قراداد با اندی کانسیدین اسطوره ۳۵ ساله باشگاه، اصرار دارد که هیچ "کینه و دشمنی" بین این دو نفر وجود ندارد.

کد خبر 566816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.