از استارتاپ‌های شهری چه می‌دانید؟

پربازدیدترین اخبار شهرهای ایران در هفته گذشته را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "بازگشایی پارک بانوان بروجرد" "استارت‌آپ‌های شهری بر مبنای ویژگی‌های محیطی شکل بگیرد" "تأثیر کیفیت مسکن بر افزایش رضایتمندی شهروندان" "گرد فراموشی بر صنایع‌دستی شهرهای لرستان" "ساماندهی تابلوهای راهنمای مسیر در چهارباغ" "چادر سفید؛ میراث ناملموس شهر ورزنه" "گردشگری در خطه طلایی ایران" "افتتاح پروژه‌های شهرداری ارطه قائم‌شهر" "ابلاغ بودجه ۱۴۰۱ شهرداری مشکات" "ساماندهی راسته میوه‌فروشان بازار بزرگ قزوین" عناوین اخباری است که هفته گذشته در صدر پر بازدیدهای سرویس شهرهای ایران ایمنا قرار گرفت و در این بسته خبری بازنشر می‌شود.

بازگشایی پارک بانوان بروجرد

یحیی عیدی‌بیرانوند، شهردار بروجرد گفت: از مدیریت مجموعه درخواست داریم خدمات خوب و کارآمدی را پایه‌گذاری کنند و مشاوران برای ارائه خدمات مشاوره به بانوان در مجموعه حضور داشته باشند.

استارت‌آپ‌های شهری برمبنای ویژگی‌های محیطی شکل بگیرد

فریناز مقتدری، یک کارشناس طراحی شهری گفت: صاحبان ایده، علاوه بر شکل‌گیری اصولی ساختارهای یک استارت‌آپ، باید به ویژگی‌های محیط شهری نیز توجه کنند تا ایده استارت‌آپی به خوبی گسترش یابد و بر فرآیندهای شهری اثرگذار باشد.

تأثیر کیفیت مسکن بر افزایش رضایتمندی شهروندان

مسکن یا فضای اصلی زندگی، باید از دو جنبه مادی یعنی ایجاد محیطی با دسترسی، امکانات، آسایش اقلیمی و نور مناسب و نظایر آن و دیگر از نظر پاسخ‌گویی به نیازهای معنوی افراد، یعنی ایجاد فضایی مناسب، آرام، احترام‌آمیز، شرافتمندانه و با برخورداری از فرهنگ و آداب و رسوم اجتماعی مطلوب، کارایی داشته باشد.

گرد فراموشی بر صنایع‌دستی شهرهای لرستان

صنایع‌دستی بخشی از هویت شهرهای استان لرستان است، هویتی که با گذشت زمان رو به افول گذاشته و امروز شاهد بی‌رونقی و کساد این صنعت کهن در شهرهای استان از جمله خرم‌آباد و بروجرد هستیم.

ساماندهی تابلوهای راهنمای مسیر در چهارباغ

تقی محبی، معاون خدمات شهری شهرداری چهارباغ گفت: به منظور تسهیل در تردد شهروندان، مسافران و گردشگران شهرستان چهارباغ تابلوهای شناسایی، هدایت مسیر و ترافیکی سطح شهر ساماندهی می‌شود.

چادر سفید؛ میراث ناملموس شهر ورزنه

حامد اخگر، شهردار شهر وزرنه گفت: چادر سفید زنان ورزنه با پیگیری و تلاش‌های فراوان به عنوان میراث ناملموس شهر ثبت ملی شد.

گردشگری در خطه‌طلایی ایران

زرین‌شهر، شهری زیبا با طبیعتی بکر است که همه ساله مسافران بسیاری را جذب خود می‌کند. جاری بودن رودخانه زاینده‌رود و طعم خوش دمپخت لاخولی این شهر، از دیگر دلایل جذب مسافرانی است که خطه طلایی ایران را برای گردش نوروزی خود انتخاب کرده‌اند.

افتتاح پروژه‌های شهرداری ارطه قائم‌شهر

حمید صالح‌زاده، شهردار ارطه شهرستان قائم‌شهر از افتتاح پروژه‌های این شهرداری در سال گذشته خبر داد و گفت: با وجود همه کاستی‌هایی که در سطح شهر وجود دارد، امیدوارم در سال ۱۴۰۱ و در قرن جدید با همدلی مدیریت شهری و مشارکت شهروندان، گام‌های بلندتر و محکم‌تری برای رشد و آبادانی شهر ارطه برداریم.

ابلاغ بودجه ۱۴۰۱ شهرداری مشکات

علی پیراینده، شهردار مشکات از تصویب و ابلاغ بودجه ۱۴۰۱ شهرداری توسط شورای اسلامی این شهر خبر داد و گفت: اولویت‌های بودجه شهرداری موضوعات عمرانی، فضای سبز و خدمات شهری است.

ساماندهی راسته میوه‌فروشان بازار بزرگ قزوین

اصغر الهیاری، سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قزوین گفت: راسته میوه فروشان بازار بزرگ قزوین (علاف راسته) با هدف کنترل، نظم‌دهی و تسهیل در عبور و مرور شهروندان توسط سازمان ساماندهی مشاغل شهری ساماندهی شد.

کد خبر 566803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.