حمایت مدیریت شهری اصفهان از دانش‌بنیان‌ها

پربازدیدترین اخبار شوراهای اسلامی شهرهای ایران در هفته گذشته را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "اجرای پروژه‌های ملی نیازمند حمایت دولت است" "تداوم نورپردازی شهر تا عید فطر" "لزوم تلاش برای داشتن شهری شاداب و پایدار" "نصب زیرساخت‌های دوچرخه‌سواری در تورنتو" "حاشیه‌ها، زیر ذره‌بین شورا" "مدیریت شهری اصفهان از شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت می‌کند" "پارلمان اراک، در یک نگاه" "شهردار گز استعفا داد" "نگاه ویژه شورای شهر اصفهان به گردشگری" "توجه شورای شهر اراک به رفع معضلات بر اساس بودجه ۱۴۰۱" عناوین اخباری است که هفته گذشته در صدر پر بازدیدهای سرویس پارلمان شهری ایمنا قرار گرفت و در این بسته خبری بازنشر می‌شود.

اجرای پروژه‌های ملی نیازمند حمایت دولت است

ابوالفضل قربانی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: پروژه قطار شهری و حلقه چهارم ترافیکی در کلان‌شهر اصفهان از پروژه‌های ملی است، دولت باید مساعدت لازم را برای اجرایی شدن این پروژه‌ها در کلان‌شهرها داشته باشد.

تداوم نورپردازی شهر تا عید فطر

حجت‌اله زارع‌زاده، نایب رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: تلاش برای رفع مشکلات روشنایی و نورپردازی شهر تا عید سعید فطر ادامه دارد.

لزوم تلاش برای داشتن شهری شاداب و پایدار

احمد شریعتی، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شاد نگه داشتن جامعه و تحقق این برنامه مهم سبب افزایش انسجام اجتماعی و تحکیم بنیان خانواده می‌شود؛ این اتفاق یکی از دغدغه‌های مهم اجتماعی و فرهنگی بوده و داشتن شهری شاداب و پایدار در گرو داشتن خانواده‌های شاد است.

نصب زیرساخت‌های دوچرخه‌سواری در تورنتو

شورای شهر تورنتو با هدف توسعه، اتصال و تجدید مسیرهای دوچرخه‌سواری شهر در سال ۲۰۲۲ به پیاده‌سازی طرح شبکه دوچرخه‌سواری تورنتو با نصب زیرساخت‌های دوچرخه‌سواری و به‌روزرسانی پروژه توسعه دوچرخه‌های سال ۲۰۲۱ پرداخت.

حاشیه‌ها، زیر ذره‌بین شورا

شورای اسلامی شهر گلپایگان چند طرح و پروژه اساسی مد نظر قرار داده است که مهم‌ترین آن اجرای پروژه فاضلاب شهر و آزدسازی‌های مورد نیاز در راستای رفع معضل ترافیکی شهر است.

مدیریت شهری اصفهان از شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت می‌کند

مصطفی نباتی‌نژاد، رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مدیریت شهری اصفهان از شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت می‌کند و علاوه‌بر آن برای تحقق شهر همگرا برنامه‌ریزی‌هایی خواهد داشت و در سال جدید تحقق این دو هدف مهم از جمله اولویت‌های شورای ششم خواهد بود.

پارلمان اراک، در یک نگاه

اعضای ششمین دوره شورای شهر اراک در آغاز فعالیت خود، با تاکید بر محوریت انسان در برنامه‌های مدیریت شهری به شهروندان اراک قول دادند تا در رویکردی جدید اهم توجه خود را به ابعاد اجتماعی، فرهنگی شهر معطوف کنند تا رضایت خاطر شهروندان را فراهم کنند.

شهردار گز استعفا داد

رحیم علی‌عباسی، رئیس شورای اسلامی شهر گز با اعلام اینکه شهردار گز استعفا داد، گفت: با رأی اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر "علی براتی" سرپرست شهرداری گز شد.

نگاه ویژه شورای شهر اصفهان به گردشگری

رضا روحانی، مدیر اجرایی مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اصفهان در حوزه گردشگری نیازمند یک کلان‌روایت است، باید تصویر واضحی از پیشرفت و چشم‌انداز اصفهان در حوزه گردشگری در سال‌های آینده معین شود، سپس برنامه‌ها متناسب با این چشم‌انداز تعریف و نقش تمام کنشگرها مشخص شود.

توجه شورای شهر اراک به رفع معضلات بر اساس بودجه ۱۴۰۱

عباس خسروانی، سخنگوی شورای اسلامی شهر اراک با اشاره به دیدار اعضای شورای اسلامی این شهر با نمایندگان مردم اراک در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: نمایندگان اراک در مجلس تلاش‌های خوبی در راستای توجه به شهرداری‌ها و شوراها در فرآیند بررسی بودجه ۱۴۰۱ کل کشور داشتند.

کد خبر 566790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.