پربازدیدترین اخبار کلانشهرهای ایمنا در هفته‌ای که گذشت

پربازدیدترین اخبار هفته گذشته سرویس کلانشهرهای خبرگزاری ایمنا را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "تلاش برای محرومیت‌زدایی در منطقه ۲"، "آیا حفره خیابان آپادانا، فرونشست بود؟ "، "تولید سالانه ۴۰ مگاوات برق خورشیدی از نیروگاه‌های منطقه ۲"، "سرویس‌دهی اتوبوسرانی اصفهان به آرامستان باغ رضوان"، "حکم شهردار تبریز امضا شد"، "سرویس‌دهی ویژه اتوبوسرانی اصفهان همزمان با بازگشایی مدارس"، "تبعات نبود مدیریت یکپارچه شهری"، "سرپرست منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان منصوب شد"، "دسترسی شهروندان اصفهانی به خدمات محلات" و "شهردار تبریز فردا معرفی می‌شود" ۱۰ خبر اولی است که در صدر اخبار پربازدید سرویس کلانشهرهای ایمنا در هفته گذشته قرار گرفت و در این بسته خبری بازنشر می‌شود.

تلاش برای محرومیت‌زدایی در منطقه ۲

"تلاش برای محرومیت‌زدایی در منطقه ۲ " در صدر اخبار پربازدید سرویس کلانشهرهای ایمنا در هفته گذشته قرار گرفت.

محمد صیرفی‌نژاد، مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان با تاکید بر تلاش برای محرومیت‌زدایی در این منطقه، گفت: در صدد هستیم با هم‌افزایی، هم‌فکری و همیاری اقدامات مثبتی در مباحث آزادسازی و افزایش سرانه ورزشی، خدماتی، فرهنگی و اجتماعی انجام دهیم.

آیا حفره خیابان آپادانا، فرونشست بود؟

"آیا حفره خیابان آپادانا، فرونشست بود؟ " از جمله خبرهای پرمخاطب در کلانشهرهای ایمنا بود.

ایرج مظفر، معاون عمران شهری شهردار اصفهان نیز در این باره به خبرنگار ایمنا، می‌گوید: حادثه‌ای که ساعت ۲۱:۳۰ شامگاه شانزدهمین روز از فروردین‌ماه سال‌جاری در خیابان آپادانا اتفاق افتاد، بر اثر فرونشست زمین نبوده است، بلکه به دلیل خرابی و پوسیدگی لوله‌های فاضلاب بوده که باعث نشت آب و ایجاد حفره در خیابان شده است.

تولید سالانه ۴۰ مگاوات برق خورشیدی از نیروگاه‌های منطقه

"تولید سالانه ۴۰ مگاوات برق خورشیدی از نیروگاه‌های منطقه" نیز مورد استقبال بازدیدکنندگان ایمنا قرار گرفت.

محمد صیرفی‌نژاد، مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان گفت: دو نیروگاه خورشیدی با صرف اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال و در مدت پنج ماه در این منطقه احداث شده است که قادر خواهد بود سالانه بیش از ۴۰ مگاوات برق خورشیدی تولید کند.

سرویس‌دهی اتوبوسرانی اصفهان به آرامستان باغ رضوان

" سرویس‌دهی اتوبوسرانی اصفهان به آرامستان باغ رضوان" یکی دیگر از پرمخاطب‌ترین اخبار کلانشهرهای ایمنا در هفته پیش بود.

سیدعباس روحانی، مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه از فعالیت سرویس‌دهی به باغ رضوان در بعدازظهر پنجشنبه‌ها و روزهای جمعه خبر داد.

حکم شهردار تبریز امضا شد

"حکم شهردار تبریز امضا شد" نیز مورد استقبال بازدیدکنندگان سرویس کلانشهرهای ایمنا قرار گرفت.

یاسین بجانی، سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز از امضای حکم شهردار تبریز توسط وزیر کشور خبر داد.

سرویس‌دهی ویژه اتوبوسرانی اصفهان همزمان با بازگشایی مدارس

"سرویس‌دهی ویژه اتوبوسرانی اصفهان همزمان با بازگشایی مدارس"، نیز از پربازدید ترین‌های کلانشهرهای ایمنا در هفته گذشته بود.

سیدعباس روحانی، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: از روز چهاردهم فروردین‌ماه همزمان با بازگشایی مدارس و پایان تعطیلات نوروزی سرویس‌دهی ویژه ناوگان اتوبوسرانی اصفهان به شهروندان با فعالیت ۱۱۳۶ راننده خصوصی و دولتی انجام شده است.

تبعات نبود مدیریت یکپارچه شهری

"تبعات نبود مدیریت یکپارچه شهری" هم مورد استقبال بازدیدکنندگان سرویس کلانشهرهای ایمنا قرار گرفت.

در میان عوامل تأثیرگذار در شهرها مانند محیط زیست و حمل‌ونقل شهری، «مدیریت شهری» عامل بسیار مهمی است که تأثیر زیادی بر دیگر عوامل سازنده دارد و این در حالی است که بیش از یک دهه سخن از ضرورت یکپارچگی مدیریت شهری در ایران مطرح و به دغدغه‌ای تکراری، ملالت‌بار و بی‌نتیجه بدل شده است. در گفت‌وگو با مریم جلوه‌نیا، کارشناس مهندسی شهرسازی مفهوم مدیریت یکپارچه و چالش‌های پیش‌رو تبیین شد.

سرپرست منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان منصوب شد

"سرپرست منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان منصوب شد" هم نظر بازدیدکنندگان ایمنا را به خود جلب کرد.

علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان با صدور حکمی مهدی احمدی‌مهر را به سمت سرپرست منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان منصوب کرد.

دسترسی شهروندان اصفهانی به خدمات محلات

"دسترسی شهروندان اصفهانی به خدمات محلات" نیز از پرمخاطب‌ترین اخبار کلانشهرهای ایمنا در هفته گذشته بود.

توزیع نامناسب خدمات باعث شکل‌گیری گروه‌های اجتماعی در شهرها و زمینه‌ساز نابرابری و بی‌عدالتی در شهرها شده است، به طوری که امروزه فضاهای شهری به عرصه تضادهای اجتماعی تبدیل شده است.

شهردار تبریز فردا معرفی می‌شود

"شهردار تبریز فردا معرفی می‌شود" هم نظر مخاطبان ایمنا را به خود جلب کرد.

آئین معارفه یعقوب هوشیار به عنوان شهردار جدید تبریز پنجشنبه، هجدهم فروردین‌ماه در سالن همایش‌های بین‌المللی خاوران با حضور نمایندگان مجلس، مسئولان استانی، شهری و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز برگزار شد.

کد خبر 566769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.