ایجاد بیش از ۲۲۰۰ شغل تفریحی در قلب لندن

شورای شهر وست‌مینستر به‌دنبال به‌ثمررساندن تلاش یک‌میلیون پوندی خود برای ایجاد هزاران شغل در بخش گردشگری، کنسرسیومی از بخش‌های پیشرو در بهبود کسب‌وکار تعیین کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شورای شهر «وست‌مینستر» به‌عنوان منطقه مرکزی لندن، از تصویب کنسرسیومی از مناطق پیشرو در بهبود کسب‌وکار خبر داد که هزاران شغل در بخش گردشگری و اوقات فراغت ایجاد می‌کند. شرکت «نیو وست‌اند» و گروه مشارکتی «نایتزبریج» در این شهر که نمایندگی حدود ۹۰۰ مرکز کسب‌وکار را در مراکز بین‌المللی خود در لندن برعهده دارند، اطمینان حاصل خواهند کرد که این برنامه بر ارائه حمایت مستقیم از مشاغل مربوط به گردشگری و اوقات فراغت متمرکز باشد و در شرایط بهبودی از همه‌گیری کرونا برای جذب نیرو در این بخش آسیب‌دیده از بیماری تلاش کند.

شورای شهر وست‌مینستر اعلام کرد که کنسرسیوم مذکور در راستای ارائه خدماتی نوآورانه با هدف جذب حداقل ۲۲۰۰ کارمند در بخش‌های گردشگری و اوقات فراغت با آژانس‌های تخصصی و نهادهای حرفه‌ای همکاری خواهد داشت.

با گذشت بیش از یک ماه از پایان محدودیت‌های کرونایی در انگلستان و ولز، هنوز هم هزاران شغل در سراسر وست‌اند و وست‌مینستر بلا تصدی باقی مانده است. در سطح ملی بیش از ۱۷۸ هزار شغل بدون تصدی در صنایع اقامتی و غذایی سرسار کشور وجود دارد که بالاترین تعداد از زمان آغاز ثبت آمار در سال ۲۰۰۱ محسوب می‌شود. در سراسر بریتانیا نیز نسبت مشاغل گردشگری به سایر مشاغل تعطیل‌شده به بالاترین حد خود رسیده است تا حدی که نسبت تعطیلی سایر مشاغل به گردشگری یک به هشت است که این وضعیت در مرکز لندن می‌تواند وخیم‌تر باشد.

عضو کابینه کسب‌وکار، صدور مجوز و برنامه‌ریزی شورای شهر وست‌مینستر با اشاره به این‌که نمی‌توان اهمیت وست‌اند را نادیده گرفت، گفت: «وست‌مینستر بعضی از معروف‌ترین خیابان‌های جهان برای خرید را در خود جای داده است که جذابیت بالایی برای بازدیدکنندگان دارد.»

گردشگران از سراسر جهان برای خرید، تفریح، تماشای تئاتر و صرف غذا در رستوران‌هایی موجود در این خیابان‌ها به وست‌مینستر می‌آیند، بااین‌حال بسیاری از این بخش‌ها در طول همه‌گیری تعطیل شد و در حال حاضر بلا تصدی مانده است. همان‌طور که شهر در حال ایجاد شرایط بازگشت صنعت پررونق گردشگری در مقیاس بزرگ است، لازم است برای پر شدن این مشاغل خالی از تصدی نیز کاری کند. وی در ادامه اطمینان داد که وست‌اند نیز مکانی هیجان‌انگیز و پر جنب‌وجوش برای شروع حرفه‌ای جدید است و کسب‌وکارهای وست‌مینستر آماده جذب و حمایت از کارکنان جدید در صنعت رو به رشد گردشگری هستند.

شورای شهر همچنین با توجه به موانع موجود بر سر راه اشتغال در این زمینه‌ها دست به انجام تحقیقاتی برای حمایت از آن‌ها زده است تا با انجام اقدامات و اصلاحات لازم، امکان فعالیت مطمئن افراد بیشتر در مشاغل پایدار و مترقی گردشگری را فراهم آورد. از سوی دیگر، بهبود قوی کسب‌وکارها در این زمینه نیازمند دستیابی به راهکارهای نوآورانه برای تشویق مردم به اتخاذ شغلی در زمینه گردشگری است و اتخاذ رویکردی تازه به این صنعت و استخدام نیرو در آن توسط شورای شهر فرصتی عالی برای آزمایش ایده‌های جدید و اطمینان از این است که کسب‌وکارها در وست‌مینستر، به‌ویژه با از سر گرفته شدن سفرهای بین‌المللی، می‌توانند کارکنان مورد نیاز خود را به استخدام نهاد خود درآورند.

نخستین بار است که بخش‌های پیشرو در بهبود کسب‌وکار وست‌مینستر قراردادی برای ارائه خدمات متمرکز بر کسب‌وکار منعقد می‌کنند و این امر یک ابتکار پیشگامانه توسط شورای شهر وست‌مینستر برای حمایت از مشاغل محلی است که به کشف راه‌های جدیدی برای تشویق همه مردم به سمت مشاغل مرتبط با گردشگری و اوقات فراغت کمک می‌کند. شورای شهر و سایر نهادهای همکار در پیاده‌سازی این طرح مشارکتی نوآورانه اطمینان دارند که می‌توانند سطوح جدیدی از نوآوری و تخصص را برای کمک به کسب‌وکارهای وست‌مینستر در مسیر بهبود و شکوفایی معرفی و به کسب‌وکارهای وست‌مینستر کمک کنند تا با جذب کارکنان مناسب و لایق همچنان رهبران بازار در بخش‌های خود باشند.

کد خبر 566739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.