فراخوان شورای شهر بارسلونا برای تأمین مالی پروژه‌های تحقیقاتی

شورای شهر بارسلونا در همکاری با بنیاد "la Caixa" فراخوانی برای تأمین مالی پروژه‌های تحقیقاتی نوآورانه در سال ۲۰۲۲ منتشر کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، بنیاد "la Caixa" یک سازمان غیرانتفاعی برای ساختن آینده‌ای بهتر با فراهم آوردن فرصت‌های بیشتر برای علاقه‌مندان فعالیت‌های تحقیقاتی و نوآورانه است. روز پنجم آوریل، شورای شهر بارسلونا در توافق با این بنیاد فراخوانی منتشر کرد که طبق آن با تأمین مالی، از جدیدترین پروژه‌های تحقیقاتی سال ۲۰۲۲ در زمینه چالش‌های شهری به‌ویژه کیفیت زندگی، جابه‌جایی، حمل‌ونقل و حفاظت از محیط‌زیست حمایت خواهد کرد.

فراخوان ویژه شورای شهر بارسلونا برای تأمین مالی پروژه‌های تحقیقاتی و نوآورانه، بخشی از برنامه علمی بارسلونا برای سال‌های ۲۰۲۰-۲۰۲۳ است. بودجه این فراخوان یک‌میلیون یورو تعیین شده است که تأمین ۶۰۰ هزار یوروی آن را شورای شهر و ۴۰۰ هزار یوروی باقی‌مانده را بنیاد "la Caixa" برعهده دارد. دوره ارائه درخواست برای دریافت حمایت مالی تا نوزدهم می سال جاری است و حداکثر مبلغ دریافتی برای هر پروژه ۱۵۰ هزار یورو تعیین‌شده است که هزینه کامل کار را پوشش می‌دهد.

درخواست‌ها باید چالش‌های شهری را به‌صورت میان‌رشته‌ای و از منظر شهری مورد بررسی قرار دهد، هدف آن‌ها ارائه شواهد علمی و تصمیمات سیاسی الهام‌بخش و اصیل برای شهر بارسلونا باشد، موضوعات را از منظر بومی، با در نظر گرفتن بافت بارسلونا و منطقه شهری مورد بررسی قرار دهد و ابعاد جنسیتی را مدنظر داشته باشد. پروژه‌هایی که در فراخوان‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۱ توسط شورای شهر و بنیاد "la Caixa" تأمین مالی شده‌اند واجد شرایط ثبت‌نام در فراخوان جدید نخواهند بود.

پروژه‌های منتخب باید حداکثر ظرف مدت ۱۸ ماه از زمان ابلاغ به انجام برسند و به‌منظور تقویت هم‌افزایی و بهینه‌سازی طراحی، اجرا و ارتقای پروژه‌ها، ارائه آنها باید توسط گروه‌هایی متشکل از حداقل سه سازمان مختلف انجام گیرد که به‌صورت مشترک همکاری می‌کنند. هدف از این الزام ایجاد اتحاد میان ذی‌نفعان مختلف در گروه است؛ یعنی کسانی که به‌صورت فیزیکی و در بخش روش‌شناسی، توسعه و بهبود موضوعات علمی پروژه را انجام می‌دهند.

کد خبر 566730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.