عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۸ فروردین‌ماه

در این بسته خبری از افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها در اردبیل تا جمع‌آوری روزانه ۵۰۰ تن زباله در ورامین و حذف بودجه‌های کلان نمادهای نوروزی بیرجند را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

حذف بودجه‌های کلان نمادهای نوروزی بیرجند

مهدی بهترین، شهردار بیرجند گفت: بهار سال گدشته ۱۰ ِالمان (نماد) با ۹۹۷ میلیون تومان و امسال ۱۶ نماد با اعتبار ۱۹ میلیون تومان در میادین شهر نصب شد که با این کار بودجه‌های میلیاردی المان‌های نوروزی را حذف کردیم.

افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها در اردبیل

محمود صفری، شهردار اردبیل از افزایش تعرفه‌های جدید تاکسی‌های اردبیل در راستای حمایت از صنف تاکسیرانان و با لحاظ توان مردم در پرداخت بر اساس مصوبه شورای شهر خبر داد.

آسفالت ۳۵۰ هزار مترمربع از معابر مراغه

محمد مقتومی، شهردار مراغه گفت: مدیریت شهری مراغه برای آسفالت‌ریزی ۳۵۰ هزار متر مربع از معابر عمومی و اصلی شهر در سال جاری برنامه‌ریزی کرده است.

اجرای ۷۰ درصدی شبکه لوله‌گذاری آب فضای سبز گوگد

حسین علی‌محمدی، شهردار گوگد گفت: با اجرای ۷۰ درصد لوله‌گذاری آب در بخش فضای سبز شهری و طرح جداسازی آب شرب از آب خام به صورت صددرصد، مصرف آب ۴۰ درصد صرفه‌جویی داشته است.

برپایی بیش از هزار باب چادر در بوستان‌های آبادان

حسین حمیدپور، شهردار آبادان گفت: در ایام تعطیلات و سفرهای نوروزی امسال، دو هزار و ۴۰۰ مسافر در کمپ‌های شهرداری آبادان اسکان یافتند و از خدمات این شهرداری بهره‌مند شدند.

محبوس شدن ۴۷۵ قزوینی در آسانسور

قدیر موسی‌خانی، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: در عملیات‌های سال گذشته آتش‌نشانی ۳۲۸۰ فقره عملیات امدادی و مهار آتش شرکت کردند و موفق به نجات ۹۱۸ نفر شدند، همچنین در بخش امداد و نجات بیشترین آمار مربوط به محبوس شدن ۴۱۴ مورد و گیرکردن در آسانسور با ۴۷۵ مورد بود.

میزبانی شاهین‌شهر از ۲۰ هزار مسافر نوروزی

صادق گلی، رئیس ستاد استقبال از مسافران نوروزی شهرداری شاهین‌شهر گفت: با توجه به اتمام سفرهای نوروزی ۱۴۰۱، شاهین شهر میزبان ۲۰ هزار نفر مسافر نوروزی بوده است.

جمع‌آوری روزانه ۵۰۰ تُن زباله در ورامین

فتح الله فرجی، مدیر عامل سازمان پسماند شهرداری ورامین با تاکید بر ضرورت آموزش مردم برای تفکیک زباله از مبدا گفت: روزانه ۵۰۰ تُن زباله در ورامین جمع آوری و به پسماند منتقل می‌شود.

بازدید ۱۲ هزار نفر از نمایشگاه عیدانه فردوس

حسین اکبری، شهردار فردوس با اشاره راه‌اندازی نمایشگاه عیدانه شهرداری در ایام نوروز با فعالیت ۶۴ غرفه، گفت: این نمایشگاه مورد استقبال پرشور مردم قرار گرفت و بالغ‌بر ۱۲ هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند.

کد خبر 566723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.