نیروی پرستاری مورد نیاز مرکز درمانی هرمز حداکثر تا یک ماه آینده باید تأمین شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان مکلف شده، هفته‌ای یک‌بار پزشک متخصص داخلی، اطفال و زنان را به جزیره هرمز اعزام و برنامه کتبی آن را اعلام کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا مدرس امروز _شنبه، بیستم فروردین ماه_ در نشست بررسی وضعیت زیرساخت‌های بهداشتی هرمز، در خصوص مصوبات این نشست، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان مکلف شد هفته‌ای یک‌بار پزشک متخصص داخلی، اطفال و زنان را به جزیره هرمز اعزام و برنامه کتبی آن را اعلام کند.

وی اضافه کرد: داروخانه هرمز نیز باید به صورت شبانه روزی به مراجعه‌کنندگان خدمات ارائه کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: تأمین اعتبار برای تعمیر شناور آمبولانس هرمز از سوی معاونت عمرانی استانداری از دیگر مصوبات این نشست بود.

مدرس ادامه داد: دفتر عمران جزایر استان نیز مقرر شد اقدام لازم را در خصوص ایجاد و بهسازی پد هلی‌کوپتر انجام دهد.

وی از بحث و بررسی در خصوص تأمین و اعزام پرستار مورد نیاز مرکز درمانی هرمز خبر داد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی حداکثر تا یک ماه آینده باید نیروی پرستاری مورد نیاز این مرکز درمانی را به‌طور کامل تأمین کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان تصریح کرد: به منظور تأمین تجهیزات و ارتقا مرکز درمانی هرمز، مکاتبه‌ای از سوی استاندار هرمزگان با مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت بهداشت صورت خواهد گرفت.

کد خبر 566704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.