افزایش ۳۰درصدی مصرف سوخت در هرمزگان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان گفت: مصرف سوخت در هرمزگان در نوروز امسال ۳۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فضل‌اله اکبری صبح امروز پنجشنبه_ هیجدهم فروردین‌ماه- در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در نوروز امسال به علت افزایش چشمگیر ورود میهمانان نوروزی به جزیره کیش، خدمات‌رسانی در بسیاری از بخش‌های خدماتی از جمله تأمین آب آشامیدنی، اسکان مسافران و فاضلاب با مشکل مواجهه شد با این وجود تأمین سوخت کیشوندان و مسافران از طریق مجاری عرضه سوخت به خوبی انجام گرفت.

وی افزود: تخصیص و تأمین سوخت وسایل تفریحات دریایی و کلوپ های تفریحی، تأمین سوخت بیش از ۱۲۵۰ فروند هواپیمای مسافری در مدت ۲۵ روز تعطیلات نوروزی (بیست‌وپنجم اسفند تا هجدهم فروردین‌ماه) و حمل و تحویل یک میلیون لیتر سوخت نفت گاز برای مصرف نیروگاه جنوب (ماهتاب) کیش از جمله این اقدامات بود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان خاطرنشان کرد: تأمین سوخت نیروگاهی شرکت آب و برق کیش و همزمان تخصیص و تحویل سوخت به سایر مصرف کنندگان اعم از هتل‌ها و مراکز پذیرایی، نانوایی‌ها، صنایع و پروژه‌های عمرانی که در ایام عید فعال بود، به صورت مستمر، به موقع و بی وقفه توسط همکاران سخت‌کوش شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان انجام شد.

اکبری تأکید کرد: مصرف سوخت در ایام تعطیلات نوروزی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل در همه بخش‌های مصرف با افزایش ۳۰ درصدی و بیشتر مواجهه بوده است.

کد خبر 566694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.