تقدیر مادر کودک اوتیسمی از پیگیری دستگاه قضایی

مادر کودک اوتیسمی که مورد هتاکی قرار گرفته بود، از پیگیری سریع ماجرا توسط دستگاه قضایی تقدیر کرد و گفت: همه می‌گفتند برای پیگیری موضوع چند ماه باید دوندگی کنم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، به دنبال انتشار فیلمی در فضای مجازی از آزار یک مادر دارای کودک اوتیسم، «صالحی» دادستان تهران، بلافاصله دستور پیگیری فوری موضوع را صادر کرد و با پیگیری فوری قضائی صورت گرفته، راننده توهین کننده بازداشت و برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار مقام قضائی قرار گرفته است.

مادر این کودک اوتیسمی، پس از بازداشت فرد خاطی در خصوص این اتفاق، اظهار کرد: همه به من می‌گفتند که برای پیگیری این موضوع، حداقل سه تا چهار ماه دوندگی دارم و این برایم جای تعجب داشت که ظرف ۲۴ ساعت این شخص شناسایی شد و به دادسرا آمد؛ از دادستان تهران تشکر می‌کنم. هیچ وقت فکرش را نمی‌کردم به این سرعت درباره این موضوع اقدامات لازم صورت گیرد.

وی با اشاره به اظهار پشیمانی فرد توهین‌کننده تاکید کرد: اگر اقدام فوری دادستانی تهران نبود، باید ماه‌ها پرونده من در دادسرا و کلانتری بود.

این مادر در مورد این ماجرا نیز گفت: بحث و مشاجره و بعد آنچه در تصویر گویاست، صرفاً در مورد پارک کردن ماشین پیش آمد.

به گزارش ایمنا، این فیلم سه‌شنبه شب (شانزدهم فروردین‌ماه) در فضای مجازی منتشر شد که در آن فردی به بهانه پارک کردن یک خانم در محل پارک ویژه معلولان در حالی که فرزند اوتیسمی او نیز در ماشین همراهش بوده با وی برخورد نامناسبی کرده بود و علاوه بر توهین به این مادر، به وسیله نقلیه او هم آسیب می‌رساند.

کد خبر 566657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.