اعلام ساعت کار مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک در ماه رمضان  

رئیس مرکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک پلیس راهنمایی و رانندگی ساعات کاری مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک در ایام ماه مبارک رمضان را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ علی محمدی، درباره ساعات کاری مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک در ایام ماه رمضان، اظهار کرد: ساعات کاری مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک پلیس راهنمایی و رانندگی در ایام ماه مبارک رمضان تغییری نکرده است و بر این اساس در روزهای عادی هفته فعالیت این مراکز از ساعت هفت صبح آغاز شده و تا ساعت ۱۴ ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در روزهای پایانی سال ۱۴۰۰ ساعت کاری مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک افزایش یافته بود.

محمدی ادامه داد: در روزهای پنجشنبه فعالیت مراکز از ساعت هفت صبح آغاز شده و تا ساعت ۱۲ ادامه خواهد داشت. ضمن اینکه در ایام تعطیل رسمی هم مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک تعطیل است.

رئیس مرکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک پلیس راهنمایی و رانندگی اضافه کرد: با توجه به فعال بودن سامانه نوبت‌دهی اینترنتی، لازم است تمام افرادی که قصد ورود به این مراکز را دارند، حتماً از قبل به سامانه نوبت‌دهی مراجعه و نوبت اینترنتی را دریافت کنند و در همان تاریخ و ساعت مقرر در محل حاضر شوند.

به گزارش ایمنا، تعویض پلاک خودرو در سال ۱۴۰۱ همانند سال‌های گذشته صورت می‌پذیرد که باید ابتدا در سایت نوبت‌دهی ثبت‌نام و بعد انتقال صورت بگیرد، برای دریافت نوبت آنلاین تعویض پلاک خودرو باید به سامانه نوبت دهی اینترنتی مراکز شماره گذاری پلاک خودرو ( nobatdehi.epolice.ir) مراجعه کنید.

مراحل این کار به ترتیب ورود به سامانه نوبت‌دهی اینترنتی مراکز شماره‌گذاری پلاک، انتخاب استان، شهر، نوع خدمت و وسیله نقلیه، مشاهده لیست مراکز تعویض پلاک شهر مورد نظر، انتخاب مرکز موردنظر، انتخاب روز و ساعت مراجعه است.

کد خبر 566656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.