زمان واریز افزایش حقوق مستمری‌بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی+جزئیات

رئیس سازمان تامین‌ اجتماعی از اعمال ماده ۹۶ و ۱۱۱ قانون سازمان تأمین اجتماعی در افزایش حقوق بازنشستگان خبر داد و گفت: مقرر شد افزایش حقوق مستمری‌بگیران در اردیبهشت ماه انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا و به نقل از سازمان تأمین اجتماعی، در جلسه‌ای که با حضور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، قائم مقام و معاونان این سازمان، همچنین رئیس و اعضای هیئت مدیره کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیر، رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری برگزار شد، مقرر شد افزایش حقوق مستمری‌بگیران در اردیبهشت ماه انجام شود.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی اظهار کرد: با همکاری دولت محترم، افزایش حقوق مستمری‌بگیران در اردیبهشت‌ماه اجرایی خواهد شد.

درباره افزایش حقوق بازنشستگان ماده ۹۶ و ۱۱۱ مورد توجه بوده و بررسی کارشناسی درباره افزایش مستمری بازنشستگانی که حداقلی‌بگیر محسوب می‌شوند، بر اساس ماده ۱۱۱ قطعی شده و درباره میزان افزایش سایر سطوح نیز جلسات ادامه دارد.

رویکرد راهبردی ما این است که با هم‌فکری شرکا و نمایندگان بازنشستگان و براساس الزامات قانونی و مقدورات سازمان، بهترین تصمیم در زمینه تحقق عدالت و صیانت از حقوق ذی‌نفعان اتخاذ شود.

کد خبر 566653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.