ویژه‌برنامه‌های «کتاب جان» و «ماه نو» در فضای مجازی برگزار می‌شود

معاونت فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان نسبت به تهیه و اجرای دو برنامه با نام‌های «کتاب جان» و «ماه نو» در فضای مجازی اقدام کرده است که به نشر مفاهیم معنوی و مذهبی در ماه مبارک رمضان می‌پردازد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید خاشعی، گفت: «کتاب جان» عنوان برنامه‌ای دو قسمتی، متشکل از بخش‌های نمایشی است که با محوریت معرفی کتاب شریف نهج‌البلاغه تهیه شده است و هر کدام از بخش‌های آن، در قالب پنج دقیقه در فضای مجازی منتشر می‌شود.

وی افزود: این بخش‌ها، بر اساس خطبه‌ها و حکمت‌های کتاب نهج‌البلاغه و برای دو رده سنی نوجوان و بزرگسال تهیه شده است.

مسئول برگزاری این برنامه‌ها از «ماه نو» به عنوان برنامه دیگری جهت انتشار در فضای مجازی یاد کرد و ادامه داد: این برنامه نیز در قالب بخش‌های مختلف، در سه قسمت با موضوع ماه مبارک رمضان برای رده سنی نوجوان تهیه شده است که به‌زودی در فضای مجازی منتشر می‌شود.

وی با بیان اینکه همزمان با شب‌های قدر برنامه «شهید زنده» در گلستان شهدای اصفهان برگزار می‌شود، گفت: در این برنامه از خانواده‌های معظم شهدایی که در ایام ماه مبارک رمضان به شهادت رسیده‌اند، تجلیل و تقدیر می‌شود و همزمان با شب‌های قدر از ساعت ۲۰:۳۰ برای عموم شهروندان برگزار می‌شود.

خاشعی همچنین خاطرنشان کرد: در راستای بررسی تأثیر امور معنوی بر زندگی افراد، وبیناری نیز با عنوان «تأثیر سلامت معنوی بر کیفیت زندگی» در تاریخ یکم اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۷ برگزار می‌شود که در آن، دو تن از مدرسین مرتبط با موضوع، به ارائه سخنرانی می‌پردازند.

کد خبر 566624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.