افزایش پهنای باند نسل سوم اینترنت در روستاهای هرمزگان

مدیر مخابرات منطقه هرمزگان گفت: به دنبال نصب و راه‌اندازی سایت‌های پرسرعت همراه اول و افزایش پهنای باند اینترنت 3G در روستاهای هرمزگان هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «مهدی حیدری» امروز _پنجشنبه هجدهم فروردین‌ماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور ارائه خدمات کیفی به مشتریان و بهبود سرویس‌دهی در روستاها و نیز با توجه به هدف‌گذاری اتصال توابع استان به اینترنت پرسرعت، روستای مزرعه شهرستان حاجی‌آباد، جیحون شهرستان خمیر و سایت مسجد امام علی (ع) شهرستان بندرلنگه به نسل سوم (3G) اینترنت تجهیز شدند و پهنای باند در این مناطق ارتقا یافت.

وی افزود: با نصب و راه‌اندازی سایت‌های پرسرعت همراه اول و افزایش پهنای باند اینترنت 3G اهالی این مناطق می‌توانند از خدمات اینترنت نسل سوم همراه اول بهره‌مند شوند.

حیدری با اشاره به اینکه توسعه بسترهای ارتباطی و برقراری نسل سه در دیگر روستاهای استان نیز همچنان در دستور کار قرار دارد و با جدیت در حال پیگیری است، خاطرنشان کرد: در راستای توسعه متوازن خدمات ارتباطی در سطح استان و خدمت رسانی و برخورداری مناطق روستایی از خدمات همراه اول، روستای برنطین در شهرستان رودان به نسل چهارم (4G) تجهیز و پهنای باند در این منطقه ارتقا یافت.

وی خاطرنشان کرد: توسعه بسترهای ارتباطی و برقراری نسل چهارم در دیگر روستاهای استان نیز همچنان در دستور کار مخابرات منطقه هرمزگان قرار دارد و با جدیت در حال پیگیری است.

کد خبر 566620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.