عملکرد شهردار در استقبال از نوروز رضایت‌بخش نبود

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: عملکرد شهردار این شهر به دلیل بی‌توجهی و تاخیر در آماده‌سازی و زیباسازی سیما و منظر شهری برای استقبال از نوروز رضایت‌بخش نبود.

محمدحسین واثق‌کارگرنیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: علی‌رغم اینکه دو ماه پیش از آغاز سال جدید اعضای شورای اسلامی شهر در نطق‌های مختلف به شهردار رشت در خصوص آماده‌سازی به موقع شهر برای استقبال از بهار و میزبانی مناسب از مهمانان نوروزی تذکرات لازم را داده بودند، اما شهردار با بی‌توجهی به تذکرات اعضای شورای اسلامی شهر آماده‌سازی را به دو هفته پایانی سال موکول کرد که بارندگی‌های متناوب باعث تعویق در لکه‌گیری و آسفالت خیابان‌ها و رنگ‌آمیزی جداول شد.

وی افزود: شهرداری بعد از ایام تعطیلات نوروز که شرایط جوی مساعد شد، لکه‌گیری و آسفالت معابر و رنگ‌آمیزی جداول را آغاز کرده است، در حالی که این اقدامات را باید پیش از آغاز سال جدید و حضور مسافران در شهر انجام می‌داد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت خاطرنشان کرد: البته برای استقبال از بهار، اقداماتی توسط شهرداری‌های مناطق پنج‌گانه و سازمان‌های تابعه شهرداری انجام شد و المان‌های نوروزی سال‌های قبل بازسازی و در بعضی میادین و معابر جانمایی و نصب شد. در تعطیلات نوروز نیز برنامه‌هایی در پیاده‌راه فرهنگی و سایر نقاط شهر اجرا شد که قابل تقدیر است.

وی تاکید کرد: اگر شهرداری وظایف و تکالیف خود را پیش از آغاز تعطیلات نوروز به نحو احسن انجام می‌داد، در اجرای لکه‌گیری و آسفالت معابر و رنگ‌آمیزی جداول وقفه‌ای ایجاد نمی‌شد.

واثق‌کارگرنیا تصریح کرد: در مجموع اقدامات شهردار شهر رشت به دلیل بی‌توجهی و تأخیر در آماده‌سازی و زیباسازی سیما و منظری شهری برای استقبال از نوروز رضایت‌بخش نبود.

کد خبر 566578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.