۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
تامین روشنایی ورودی شرقی بندرعباس

شهردار بندرعباس از اجرای پروژه تأمین روشنایی در ورودی شرقی شهر بندرعباس خبر داد و گفت:  اجرای این طرح از اسفندماه سال گذشته آغاز شده است و تا پنج ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

مهدی نوبانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای زیباسازی و تأمین روشنایی معابر، تأمین برق ورودی‌ها از اولویت‌های مهم شهرداری بندرعباس است تا شهروندان از زیبایی‌های بصری مطلوب در شهر بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه تأمین روشنایی ساحل شرقی بندرعباس به همت مجموعه شهرداری در حال اجرا است، افزود: اجرای این طرح در ساحل شرقی شهر بندرعباس، زمینه سهولت در رفت و آمد وسایل نقلیه با هدف کاهش حوادث رانندگی و افزایش روحیه و ایجاد نشاط در شهروندان را فراهم و زیبایی مبلمان شهری را دوچندان کرده است.

شهردار بندرعباس گفت: تاکنون روشنایی ۲.۴ کیلومتر از مسیر ساحل شرقی شهر تأمین شده است که شامل تعویض ۲۰ عدد پل، ۱۰ کیلومتر جدول‌گذاری و ایجاد روشنایی ۶۲ عدد پایه چراغ است که هر پایه چراغ دارای چهار عدد لامپ ال‌ای‌دی ۲۱۰ وات است.

وی افزود: برای تأمین روشنایی ساحل شرقی بندرعباس که از اسفندماه سال گذشته شروع شده است و حدود پنج ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد، ۱۵ میلیارد تومان هزینه برآورد شده است.

نوبانی خاطرنشان کرد: با اجرای طرح تأمین روشنایی ساحل شرقی بندرعباس علاوه بر تأمین روشنایی، در صدد هستیم با تسریع در امر خدمات‌رسانی به شهروندان در راستای تأمین آسایش و رفاه از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

کد خبر 566498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.