اجرای بیش از ۵۰۰۰ تن آسفالت در پروژه رینگ چهارم

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان گفت: علی‌رغم محدودیت‌های ایام نوروز، خدمات عمرانی شهر بدون هیچ وقفه‌ای انجام شد و از ششم فروردین‌ماه تاکنون بیش از پنج‌هزار تن اجرای آسفالت در پروژه رینگ چهارم اجرا شده است.

مجید طرفه‌تابان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: علی‌رغم محدودیت‌های ایام نوروز، خدمات عمرانی شهر اصفهان بدون هیچ وقفه‌ای انجام می‌شود و کارکنان سازمان عمران شهرداری با تمام توان برای آبادانی و توسعه بیشتر شهر تلاش کردند.

وی ادامه داد: در ایام نوروز امسال اکیپ‌های اجرای آسفالت در پروژه رینگ حفاظتی اصفهان در حال فعالیت بودند و تا جایی که شرایط عبور و مرور و ترافیک اجازه می‌داد نسبت به روکش آسفالت اقدام کردند.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه پروژه رینگ چهارم اصفهان اهمیت بسزایی در ترافیک اصفهان دارد تصریح کرد: از ششم فروردین‌ماه تاکنون بیش از پنج‌هزار تن اجرای آسفالت در این پروژه اجرا شده است.

وی با بیان اینکه اجرای فعالیت‌های عمرانی از ششم فروردین‌ماه با تلاش شبانه‌روزی کارکنان این سازمان در حال انجام است، اضافه کرد: بعد از پانزدهم فروردین‌ماه نیز اکیپ‌های اجرای آسفالت در پروژه‌های صنعتگران واقع در منطقه ۱۲ و رینگ چهارم حفاظتی مشغول فعالیت هستند و با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، امیدواریم تا پایان فروردین‌ماه در این پروژه‌ها پنج‌هزار تن آسفالت دیگر نیز اجرا شود.

کد خبر 566491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.