پخش سریال‌های جهان اسلام و یک سریال کره‌ای از شبکه تماشا

مدیر تأمین برنامه شبکه تماشا گفت: در ماه مبارک رمضان سریال‌هایی که محصول کشورهای اسلامی هستند در یک باکس به‌صورت ویژه از این شبکه پخش خواهند شد

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید محسن رفیعی پور در مورد جزئیات سریال‌های شبکه تماشا در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: برنامه " ماه تماشایی" به شکل روزانه از ساعت ۱۷ با هدف مرور خاطرات خاطره انگیز ماه رمضان در سال‌های گذشته روی آنتن این شبکه است.

به گفته وی، خاطره بازی با برنامه‌های عروسکی، انیمیشن، آداب و سنن روستاها، رمضان در جبهه و صحبت‌های بزرگان انقلاب در این ماه مبارک از بخش‌های اصلی برنامه ماه تماشایی است.

وی ادامه داد: ویژه‌ برنامه‌های این شبکه برای ساعت ۱۸ با عنوان جهان اسلام، مأموریت انعکاس تولیدات کشورهای اسلامی در حوزه مقاومت دارد و ملودارم‌ها و سریال‌های تولید شده جهان اسلام را پخش خواهد کرد.

مدیر تأمین برنامه شبکه تماشا تصریح کرد: این عنوان‌ها برخی آرشیوی بوده و بخشی در حال آماده‌سازی و دوبله است. شبکه تماشا در این بخش همچنین قصد دارد تاکید ویژه ای به اهمیت این ماه در زندگی مردم کشورهای اسلامی و مسلمانان سراسر دنیا داشته باشد.

رفیعی پور درباره برنامه این شبکه برای ساعت ۱۹ که باکس ثابت سریال‌های آسیای شرقی است، اظهار کرد: سریال "تماشاگر" به‌زودی و با پایان سریال امپراطور دریا پخش خود را در همین ساعت آغاز خواهد کرد.

وی درباره باکس ساعت ۲۰ این شبکه هم توضیح داد: این زمان به پخش سریال "بانوی عمارت" اختصاص دارد و در ساعت ۲۱ سریال جراحت پخش می‌شود.

مدیر تأمین برنامه شبکه تماشا به پخش سریال "خانه به دوش" در ساعت ۲۳ اشاره کرد و گفت: سریال خانه به دوش از ساخته‌های رضا عطاران، محصول سال ۱۳۸۳ تلویزیون است که به داستان "ماشالله" با بازی حمید لولایی و خانواده او می‌پردازد.

کد خبر 566478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.