حمایت از ورزش قهرمانی‌ را وظیفه مدیریت شهری‌ می‌دانیم

شهردار کرمانشاه گفت: کرمانشاه مهد ورزش کشتی بوده و خواهد بود، بنابراین توسعه ورزش و حمایت از ورزش قهرمانی را وظیفه مدیریت شهری می‌دانیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نادر نوروزی با تاکید بر اهمیت حمایت مدیریت شهری کرمانشاه از ورزش قهرمانی، اظهار کرد: فرزندان کرمانشاه کشتی دوست، اخلاق مدار و اسطوره بودند و هستند، باید راه این قهرمانان ادامه پیدا کند.

وی با بیان اینکه دایر کردن تیم کشتی در شهر را مدنظر داریم، ادامه داد: زمانی که توفیق خدمت به شهروندان کرمانشاه را کسب کردم، یکی از اهدافم برپایی یک تیم کشتی است که بتواند در لیگ کشور حضور داشته باشد چرا که ظرفیت آن را داریم.

شهردار کرمانشاه با بیان اینکه حمایت از قهرمانان و ورزشکاران را وظیفه می‌دانیم، تصریح کرد: بی‌شک شهرداری و شورای اسلامی شهر کرمانشاه از آنان حمایت خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: اردوی تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان ایران از نهم لغایت نوزدهم فروردین‌ماه سال ۱۴۰۱ به میزبانی کرمانشاه در حال برگزاری است که در این اردو ٢٠ نفر ورزشکار، مربی و عوامل تیم حضور دارند، این اردوی ۱۰ روزه در مجموعه خانه کشتی استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

نوروزی گفت: تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان ایران پس از برگزاری اردو در بیستم اردیبهشت‌ماه سال‌جاری به مسابقات المپیک ٢٠٢٢ برزیل اعزام می‌شود.

کد خبر 566451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.