هزینه ۱۵ میلیارد تومانی برای تعمیر و تجهیز پل‌های هوایی مشهد

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد باتاکید به‌تخصیص هزینه‌ها برای تعمیر و تجهیز پل‌های عابر پیاده، گفت: ۱۵ میلیارد تومان برای پل‌های هوایی مشهد هزینه شده است که بخشی از این هزینه‌ها برای تعمیر و نگهداری و بقیه آن به دلیل سرقت است.

به‌گزارش خبرنگار ایمنا، مسعود رضوی با اشاره به برنامه تعمیر و تجهیز پل‌های هوایی مشهد، اظهار کرد: سرقت از پل‌های عابر پیاده مانند دیگر مبلمان‌شهری‌از مشکلات هر ساله است و گاهی مشاهده می‌شود که نرده‌ها یا قسمتی از پله را برش می‌دهند.

وی با بیان اینکه تعمیر و تجهیز تعدادی پل‌ها هزینه‌بر است، ادامه داد: برخی اوقات تجهیزات برقی تابلوها مانند ورق‌های استیل مربوط به آسانسورها و سقف روی پل‌های عابرپیاده نیز به سرقت می‌رود که تعمیر آن هزینه‌بر است.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد تصریح کرد: با توجه به وجود بیش از ۱۵۰ پل هوایی در شهر، امکان استقرار نگهبان برای‌تمامی‌پل‌ها نیست و تنها در سال گذشته ۱۵ میلیارد تومان برای تعمیر و تجهیز پل‌های هوایی شامل تجهیزات مکانیزه و آسانسورها هزینه شده است.

وی در خصوص تخصیص هزینه‌ها برای تعمیر و تجهیز پل‌های عابر پیاده در شهر مشهد خاطرنشان کرد: بخشی از این هزینه‌ها برای تعمیر و نگهداری طبق روال عادی و بقیه آن به دلیل سرقت است.

کد خبر 566441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.